joga Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 HJÄLP!!!!!!! ja skulle installera en mod som skulle byta ut polisbilarna mot polismc. dessvärre så glömde jag att göra en backup på filerna först så nu funkar inte spelet längre! jag undrar om nån har originalfilerna till vice city!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 intallera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joga Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 måste väl ha filerna till spelet först, jag lånade en skiva när jag instalerade spelet men han hittar inte skivan! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 måste väl ha filerna till spelet först, jag lånade en skiva när jag instalerade spelet men han hittar inte skivan! :'( nerladdat??? Vilka filar ska du ha?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 måste väl ha filerna till spelet först, Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joga Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) Jag vet int riktit ja antar alla filer men "Add 3" om jag int behöv dom, va ska ja göra dårå!? HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!! :'( Redigerad 19 april, 2004 av joga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 då kanske du kan byta ut dom moddade filerna mot några orginal-filer? testa med dessa!police.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 (redigerad) Jag vet int riktit ja antar alla filer men "Add 3" om jag int behöv dom, va ska ja göra dårå!? HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!! :'( installera om!!! Det är det enklaste sättet, fast om du inte har skivan blir det problem... Redigerad 23 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Om du inte äger skivan så är du en bov och har gjord något illegalt! Alltså har du inte rätt till hjälp. Skyll dig själv. Köp spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joga Skrivet 23 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 tack för filerna axel, men hur gör jag , jag kan inte så mycket om sånt här :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 När ändå alla verkar så vänliga här, skulle nån kunna ladda upp filerna sentinel.txd & sentinel.dff. Jag gjorde ingen back-up för att jag trodde inte att jag skulle behöva återställa, och jag skulle kunna installera om men det skulle ta så lång tid att installera om alla mods jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Borde nog göra en guide till hur man använder sitt GTA...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 När ändå alla verkar så vänliga här, skulle nån kunna ladda upp filerna sentinel.txd & sentinel.dff. Jag gjorde ingen back-up för att jag trodde inte att jag skulle behöva återställa, och jag skulle kunna installera om men det skulle ta så lång tid att installera om alla mods jag har i vilken mapp finns dom filerna?? jag hittar inte bil filerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 varsågod..sentinel.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 varsågod.. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 vart hittas dom filerna? har sökt igenom varenda mapp i Vice City mappen utan att hitta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 vart hittas dom filerna? har sökt igenom varenda mapp i Vice City mappen utan att hitta.. i gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts