seal Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Någon som kan hjälpa mig att göra bättre handlingar på dess bilar: Stallion, Idaho, Esperant, varför? Jo för att jag har ersatt dessa bilar med andra bilar och vill att dom ska gå snabbare samt bättre styrning... Någon som kan detta och vill hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 ingen som vet Måste verkligen få hjälp idag, är itne ute på nätet så mycket på vardagarna... Någon som kan snälla hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) du behöver handlings koder men får du inte tag i några kan du ju altid trimma själv... Tanka det här programet: GTA Vice Car Editor 1.1 Redigerad 18 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Annars är det nästan lika lätt att använda NotePad, Anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 du behöver handlings koder men får du inte tag i några kan du ju altid trimma själv... Tanka det här programet: GTA Vice Car Editor 1.1 Vart får man tag i handlingskoderna då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) jag skrev av alla siffror från HotRing Racer och förde över dem till Stallion (som är en Ford Mustang ) Men det blev ingen skillnad när jag provade bilen :'( ... Vet någon VILKA olika saker man ska skriva in så att det blir snabbare och bättre styrning??? EDIT: Nu fick jag det att funka Men hur gör jag nu när jag vill ha däcken på bilen högre samt lägre, vart går jag in då?? Varje gång jag svänger går bilen upp på två hjul för att hjulen sitter för högt, och på en annan bil (idaho som är en cab) så tar karossen i asfalten för att bakhjulen sitter på tok högr högt... någon som kan detta, använder altså programmen när jag gör det Redigerad 18 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Jag förstår inte vad du ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Nja Precis det var lite svårt att hänga med i krokarna här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Nja Precis det var lite svårt att hänga med i krokarna här.. Jag ska göra så att bilen går snabbare, det har jag gjort, men nu sitter hjulen för högt/lågt så jag måste sänka/höja dem... Men det är klart nu, så jag behöver inga mer svar på denna fråga... Men jag orkar inte göra en ny topic om detta, men nu låser sig spelet igen efter att ha bytt sparfil.. Är det fel på skivan då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 nepp, kan ha blivit skrivfel på hårddisken, jag fick det när jag klarat 95%, -bara att börja om... detta kan även inträffa om du ändrat i main.scm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) nepp, kan ha blivit skrivfel på hårddisken, jag fick det när jag klarat 95%, -bara att börja om... detta kan även inträffa om du ändrat i main.scm.... Men om det där händer om och om igen, har hänt till och med på nerladdade sparfiler, är det fel då?? Och alla filer som ligger på plats fyra funkar inte allt, pling låter det och det låser sig... Borde de inte vara GTA som sparar fel eller något då??? Ska jag kanske skita i att klaga på butiken och få en ny skiva??? EDIT: Jag har inte ändrat något i main.scm Redigerad 21 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts