epix Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) Jag har ett stort problem. Jag kan inte komma in på MSN och inte logga in på någon mail-adress heller. Det står att det är fel på Internet-anslutningen, jag har ingen brandvägg installerad, och internet funkar fint. På hotmail kommer det bara upp Sidan kan inte visas, oavsett vilken mail-adress jag tar. Jag får 100 kr av morsan om jag fixar det, så det vore jättebra om jag fick det fixat, tack. Edit: Jag har installerat om MSN, olika versioner flera gånger. Funkar inte... Redigerad 18 april, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag hade samma problem. Hjälpte då jag bytte dator, men det ska/kan inte du göra eftersom du nyss fått den här. PS. skriv Messenger, inte MSN. MSN är företaget som har gjort Messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 har det problemet ibland.. har du Telia?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Fixade nu, avinstallerade brandväggen, den fanns visst. _thule_: Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts