seal Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag bara har en fundering på det där uppdraget, läste att dom först åker till boutyard, sedan Malibue Club... Men om man inte äger Boutyard eller Malibú Club, vart åker dom då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag bara har en fundering på det där uppdraget, läste att dom först åker till boutyard, sedan Malibue Club... Men om man inte äger Boutyard eller Malibú Club, vart åker dom då??? Du måste ha dem fastigheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) Jag bara har en fundering på det där uppdraget, läste att dom först åker till boutyard, sedan Malibue Club... Men om man inte äger Boutyard eller Malibú Club, vart åker dom då??? dom borde åka till ställen som du äger, men man kanske måste äga alla ställen Redigerad 18 april, 2004 av THE_GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) Jag bara har en fundering på det där uppdraget, läste att dom först åker till boutyard, sedan Malibue Club... Men om man inte äger Boutyard eller Malibú Club, vart åker dom då??? nej dom åker till Sunshine autos efter boatjarden EDIT: och om man inte äger boatjard får man aldrig det uppdraget (tror jag) Redigerad 18 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 för mig åkte dom först i sunshine autos, men det kanske är för att jag inte har klarat boatyard.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) för mig åkte dom först i sunshine autos, men det kanske är för att jag inte har klarat boatyard.. för mig med tror jag Redigerad 18 april, 2004 av THE_GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts