Arman Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Kan man inte göra så att forumet liknar den vanliga sidan mer som svarta tabellramar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Byta skin menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Byta skin menar du? Ja, så det liknar sajten mer... mörkblå bakgrund, svart tabellram mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Då måste man ändra skinnet för varje ny version av IPB. Otroligt jobbigt då det släpps nya versioner hej vilt. Och så kommer GTAsajten 5 med en helt ny design om några månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Jag gillar desigenen jag tycker inte den ska vara mörk och tråkig jag tycker det är en glad färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Jag gillar desigenen jag tycker inte den ska vara mörk och tråkig jag tycker det är en glad färg! Ne, vitt och fräscht ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Men om man skulle ändra designen skulle det bli kaos. Om jag minns rätt så har forumet sett likadant ut designsmässigt sen bytet från ikonboard, förutom julteman då, och att byta skulle inte gå för sig. Fast det kanske är som Hultan sa när han möblerade om med avdelningarna... man vänjer sig efter ett tag. Men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts