Marquis Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) När jag skullle lägga in några nya vapen med imgtool så blev det fel när jag skulle rebuilda arkivet Vad ska jag göra? Måste jag ominstallera? EDIT: Jag har naturligtvis testat att köra vc efter Redigerad 18 april, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag tror nog att denna skulle passat bättre i "Modding"...men.. Jag fattar inte riktigt ditt problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 När jag skullle lägga in några nya vapen med imgtool så blev det fel när jag skulle rebuilda arkivet Vad ska jag göra? Måste jag ominstallera? EDIT: Jag har naturligtvis testat att köra vc efter Lägga till? tror nog att du måste ersätta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 vad är vitsen med att rebuilda? har jag aldrig gjort och det funkar utmärkt ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Rebuild? Då kommer de väl i bokstavsordning? Men måste man? Jag har aldrig gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts