adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 men Diaz blev ju skjuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Eller så har rockstargames gjort ett fel i spelet, att det ska föreställa Diaz, fast han e där hela tiden Fast å andra sidan Ödslar man bly på nån man ger cementskor Dias blev ju skjuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Fast å andra sidan Ödslar man bly på nån man ger cementskor Dias blev ju skjuten det var ju det jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 det var ju det jag sa Sorry Missade att det blivit 2 sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 men Diaz blev ju skjuten Dem kanske dumpade kroppen i sjön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Dem kanske dumpade kroppen i sjön? möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 han finns innan man dödar diaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 han finns innan man dödar diaz det var PRECIS det jag sade...jag sade att Rockstar games kanske gjort något fel när dme gojrde spelet att dem "missa" att fixa så han är där tidigare? jag tror det är diaz, fast dem gjort en miss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Ni som tror att det är Diaz, hur förklarar ni att gubben finns på två ställen? Enligt vad jag minns dödade man bara en Diaz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Ni som tror att det är Diaz, hur förklarar ni att gubben finns på två ställen? Enligt vad jag minns dödade man bara en Diaz... Ytterligare ett fel (driver bara med dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Ni som tror att det är Diaz, hur förklarar ni att gubben finns på två ställen? Enligt vad jag minns dödade man bara en Diaz... kanske ett fel till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag tycker inte att det liknar diaz helt och hållet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts