Graul Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 kan nån visa på en karta var gubbarna med betongskor är nånstans? jag har letat i miljarders år utan att hitta honom... snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Hm förklara mer om vilka gubbar du menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Hm förklara mer om vilka gubbar du menar.. Han menar gubbarna på havets botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 här är han: Han ligger melllan downtown och Prawn island...jag fick hjälp med att hitta honom med hjälp av denna bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 kan nån visa på en karta var gubbarna med betongskor är nånstans? jag har letat i miljarders år utan att hitta honom... snälla här är 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 kan nån visa på en karta var gubbarna med betongskor är nånstans? jag har letat i miljarders år utan att hitta honom... snälla ungefär här är den andra om du åker utanför mc-klubben söderut så finns han på det andra grundet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Han menar gubbarna på havets botten. Ja det är ju verkligen betongskor dom har på sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 tack så jättemycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 ska det inte finnas en under en bro också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 jag hittar inte den där vid mcklubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Ok! leta mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Ok! leta mer.. Du kan se honom med snipern från muren till vänster om pricken på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Du kan se honom med snipern från muren till vänster om pricken på kartan eller på taket på Mc klubben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 jag hittar inte den där vid mcklubben Undra på att du inte hittar jag har ju markerat fel på kartan Såhär är mera rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 ok tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Endel säger att det är diaz, men jag kollade på en sparning innan jag döda diaz , och han va där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Endel säger att det är diaz, men jag kollade på en sparning innan jag döda diaz , och han va där.. han kanske är klonad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 han kanske är klonad eller så kanske det är Diaz´s tvillingbrorsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 det är säkert DIAZ som har lagt honom där. han verkar inte som någon schysst snubbe. skönt att mörda honom!! killen kanske var med DIAZ ex, och blev dumpad i kalsonger!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 det är säkert DIAZ som har lagt honom där. han verkar inte som någon schysst snubbe. skönt att mörda honom!! killen kanske var med DIAZ ex, och blev dumpad i kalsonger!? Eller så har rockstargames gjort ett fel i spelet, att det ska föreställa Diaz, fast han e där hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts