Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Varje gång jag eller min kompis förbeställt från webhallen har spelet kommit en dag före release dagen.....det är dessutom ca 100 kr billigare där ä på gamesmix så det är mycke som talar för att JAG FÅR VC PÅ TORSDAG.......JAHOOOO!!! e det nån mer än jag som beställt därifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 japps, men har bara bokat de, så ja drar te deras affär i sthml på fredag när dom öppnar kl 10 =)) sen blir de hem å spela hela helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Varje gång jag eller min kompis förbeställt från webhallen har spelet kommit en dag före release dagen.....det är dessutom ca 100 kr billigare där ä på gamesmix så det är mycke som talar för att JAG FÅR VC PÅ TORSDAG.......JAHOOOO!!! e det nån mer än jag som beställt därifrån?? när ja pratade med cdon.vom så fick de redan sina spel igår... men ja vet inte när vi får dem... vad fick du ge för ditt gta vc där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 jag har beställt det därifrån, och dom har skrivit att det ska komma på fredag, men kommer det imorgon blir jag glad! betalar ca 600:- med frakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 jag har beställt det därifrån, och dom har skrivit att det ska komma på fredag, men kommer det imorgon blir jag glad! betalar ca 600:- med frakt.. Det verkar ju som om det kommer imårrn....eftersom det alltid varit så innan..... Jag tror att det bara finns ett ställe som e billigare....där kostar det 519 utan frakt.....tror det kostade 549 på webhallen... dom e asbbra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonycipriani Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Grabbar vad ni ljuger på Webhallen.com kostar det 529kr ex. frakt dom får in det på Torsdagen (imorrn) jag ringde och frågade dom idag om jag kunde hämta upp det imorrn jag erbjöd t om en liten extra slant för mödan men han sa att dom e hårda på release dagar och jag fick vänta som alla andra plus har du bokat för 1 månad sen så finns det risk att du blir utan jag beställde min för drygt 4 månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 vadå vad NI ljuger? hoppar verkligen inte att du syftar på mig..jag ska fan ha mitt på fredag annars stämmer jag dom för känslomässigt lidande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Grabbar vad ni ljuger på Webhallen.com kostar det 529kr ex. frakt dom får in det på Torsdagen (imorrn) jag ringde och frågade dom idag om jag kunde hämta upp det imorrn jag erbjöd t om en liten extra slant för mödan men han sa att dom e hårda på release dagar och jag fick vänta som alla andra plus har du bokat för 1 månad sen så finns det risk att du blir utan jag beställde min för drygt 4 månader sen Det var ju lustigt det där med att dom var hårda....för jag har förbeställt där en gång och då kom det en dag tidigare... min kompis har beställt4 gånger och det har blivit samma sak för han....sen när han beställde sitt gamecube tillsammans med ett spel....då kom DET OXÅ en dag tidigare ....sen har han i sin tur en kompis det blivit så för.... sen blev det så med ett av hans gba spel.... så det var ju inte riktigt sant.... Men det kanske e skillnad om man ska hämta det där.......jag skriver ju in hit om jag får det imårrn eller inte... Jag bbokade mitt i slutet på augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 plus har du bokat för 1 månad sen så finns det risk att du blir utan jag beställde min för drygt 4 månader sen VA!! Jag förbokade för ca 3 veckor sen! Tänk om jag inte får det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 precis.. jag förbokade också då nån gång..! har mejlat cdon och frågat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 VA!! Jag förbokade för ca 3 veckor sen! Tänk om jag inte får det! MOHAHAHHAHA......jag kommer få det.....men ni ska inte vara så oroliga... Tänk på alla pc snubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 MOHAHAHHAHA......jag kommer få det.....men ni ska inte vara så oroliga... Tänk på alla pc snubbar Vi kommer ju att få extra grejer på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Vi kommer ju att få extra grejer på PC. OM det kommer....men jag kan ju fixa det till pc om jag vill ändå så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 OM det kommer....men jag kan ju fixa det till pc om jag vill ändå så Jaja det kan du. Jag har inte sagt nåt annat. Och förresten ska det vara: När det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag beställde mitt på www.spelbutiken.se !!! kostade bara 499kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Hehe....bor nere i malmö så sticker och köper det den 8:onde nov i stället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts