snake_bite Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Vilka konsoller kommer san andreas komma till?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Först PS2 , sen pc och xbox antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Kanske GBA oxå ? http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=890 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Då ska jag köpa det till PS2 där jag har alla mina GTA spel till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 PS2, PC, Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Mm GTA är ju ett spel som absolut går att köra till konsoll, ingen precision- och vapenkänsleshooter direkt. Känns väldigt konsolligt till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts