seal Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Någon som har spelat Time Splitters 2?? För på en bana så ser det likadant ut som i Vercettis estate i det stora rummet med trappan!! Kolla på bilden så känner ni igen er om ni spelat den banan på TimeSplitters2!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 kan du inte lägga in en screen från ts också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 kan du inte lägga in en screen från ts också? ja gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 inte så lätt då spelet är till tv-spel och då man inte har någon digitalkamera Och så är det en kompis so har spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 inte så lätt då spelet är till tv-spel och då man inte har någon digitalkamera Och så är det en kompis so har spelet Kolla på internet? Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 inte så lätt då spelet är till tv-spel och då man inte har någon digitalkamera Och så är det en kompis so har spelet aha, ok... synd, skulle va kul o se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 aha, ok... synd, skulle va kul o se! Ja men jag garanterar dig, det ser likadant ut. Förutom VART alla dörrar leder, ect. dörren som leder ut leder in till ett annat rum i TS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Någon som har spelat Time Splitters 2?? För på en bana så ser det likadant ut som i Vercettis estate i det stora rummet med trappan!! Kolla på bilden så känner ni igen er om ni spelat den banan på TimeSplitters2!!! dendär sparningen e från mig va? den jag skickade när din som du kommit lite längre på pajjade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 dendär sparningen e från mig va? den jag skickade när din som du kommit lite längre på pajjade? japp, det är det Tråkigt att behöva hitta alla HP som jag hade på den pajjade Kollade på savegames.net med det fanns ingen som hade kommit lika långt med mer HP :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts