xekenx Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Någon som vet om det är samma system vad det gäller stunt trix? Att man får pengar och omdömme för feta stunts? Det är ju ascoolt att göra feta hopp och krascher... Längd och höjd på ens hopp är oxå trevlig fakta som i GTA 3... Någon som testat VC och kanske gjort nått fett hopp? Iså fall vart i spelet...?? Lite tips om sånt är alltid ball... KEEP it UP... VC is soon here 4 everybody Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Det kommer heta uniqe stunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 och nu kan man köra med motorcyklar och båtar.. såg ett par klipp när man hoppar med mc, man flyger som f*n.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 och nu kan man köra med motorcyklar och båtar.. såg ett par klipp när man hoppar med mc, man flyger som f*n.... hahah så stunten kommer få en helt ny innebörd än i gta 3 hehehe men undrar om det visas på samma sätt att man får bonus om man gör feta stunts och får reda på längd och höjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 det gör det nog.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Man kommer inte få mycket pengar för dom är mer värda i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Man kommer inte få mycket pengar för dom är mer värda i VC say what? utveckla ditt inlägg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 pengarna är värda mer så man får inte lika mycket som i gtaIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 aha oki jag förstår.. mm fan vad grymma trix man kan göra med motorcykel.. mm men vad ja fattat är det farligare att köra bil nu med risk för punktering och att flyga ut genom rutan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 nej man kan inte åka ut genom rutan.. det enda som händer är att den blir mer svårstyrd...guppar lite oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 nej man kan inte åka ut genom rutan.. det enda som händer är att den blir mer svårstyrd...guppar lite oxå.. men varför har det då stått innan att man vid hårda krockar kan flyga ut genom rutan?? man kan ju skjuta folk genom rutan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 kanske man kan..mer än vad jag hört...däremot flyger man av mc:n om man krockar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 kanske man kan..mer än vad jag hört...däremot flyger man av mc:n om man krockar... Annars skulle det vara ganska dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 kanske man kan..mer än vad jag hört...däremot flyger man av mc:n om man krockar... yes precis som i gta & gta 2 hehe asball med motorcyklar... alltså damn vilka stunt man kommer kunna göra .) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 yes precis som i gta & gta 2 hehe asball med motorcyklar... alltså damn vilka stunt man kommer kunna göra .) hehe Det fanns inga motorcyclar i GTA2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 ni vet väl att man kan hoppa ut ur rörande fordon? även i hög hastighet! tänk er att hoppa ut mitt i ett stunt eller högt ifrån helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) Ska bli skönt att kunna hoppa ur bilen om den börjar brinna i hög fart eller håller på att åka ner i vattnet...en sak jag störde mig mycket på i gtaIII var att man inte kunde det..... Redigerad 6 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 läckert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Ska bli skönt att kunna hoppa ur bilen om den börjar brinna i hög fart eller håller på att åka ner i vattnet...en sak jag störde mig mycket på i gtaIII var att man inte kunde det..... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Det fanns inga motorcyclar i GTA2. PK oki då var år och dar sen man lirade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts