Gurgel Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Det är väl ändå nån slags mellanösternunion och inte bara irak? jao viste inte hur de stavades . Men aja alla e lika där nere säger vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Ville bara säga ny screen igen. Den ser kul ut http://www.bfcentral.se/images/uploaded/news/040501/bf2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Vill ha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 det kommer nog kräva att man har jävligt bra data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 det kommer nog kräva att man har jävligt bra data... -a +or ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Grafiken ser ju inte 100 ut precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Ville bara säga ny screen igen. Den ser kul ut Den killen som är närmast det ser ut som att han har hår på armarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Kan säga, jag har en väldigt bra dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag tror BF2 kommer att äga totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Den killen som är närmast det ser ut som att han har hår på armarna omg! hur kan ha glömt bort att raka sig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 omg! hur kan ha glömt bort att raka sig?? Ofta man rakar sig på armarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 För er som inte sett de har kommit 3 bf2 filmer. på www.bfcentral.se . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 För er som inte sett de har kommit 3 bf2 filmer. på www.bfcentral.se . ja! skit grymma!!! orkar inte vänta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Bice har äntligen gjort nåt vettigt av grafiken och fysiken, fantastiskt vackert... :'( Och det nya systemet innan man spawnar var ju lika vackert! Jag är förstummad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Bice har äntligen gjort nåt vettigt av grafiken och fysiken, fantastiskt vackert... :'( Och det nya systemet innan man spawnar var ju lika vackert! Jag är förstummad.. ? nya systemet man spawnar på? de såg inte jag?. Får fråga dig på msn om du menar de där i början såg den mer ut som en plan. Som om den gröna saken var truppen om ni fattar. För den kom ju typ emot han som stog där och de gjorde ju helin på bilden också. Redigerad 13 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) 2 screens http://www.bfcentral.se/images/uploaded/news/040514/bf2_1.jpg http://www.bfcentral.se/images/uploaded/news/040514/bf2_2.jpg Ser ut som ett solklart köp! Redigerad 15 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det har ju kommit ut filmer på spelet också, jag har dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det har ju kommit ut filmer på spelet också, jag har dem ja har dom också vi har sagt de lite längre upp också . Men han som kör pansar vagnen e ju inte lite rolig. ist för o skjuta på snubben skuter han på tunnorna o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) ja har dom också vi har sagt de lite längre upp också . Men han som kör pansar vagnen e ju inte lite rolig. ist för o skjuta på snubben skuter han på tunnorna o så mm, fysiken va ju löjligt bra :'( edit:Hoppas att man har hår på armarna, det ser ju ut så på bilden Redigerad 14 maj, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 dom har kommit med två nya screen precis! www.bfcentral.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts