Jump to content

Battlefield 2

Gurgel
 Share

Recommended Posts

Har en konstigt känsla av att BF2 kommer bli en flopp :rolleyes:

Nånting säger mig att du har rätt.

Varför göra om en dålig mod till ett helt nytt spel och ta betalt för den? Wow, det finns lite nya funktioner, men knappast speciellt mycket större skillnad...

Dessutom vill dom nödvändigtvis släppa det till en konsol, men varför, säg varför, då till PS2?!

Pga av deras dåliga val kommer grafiken bli mycket sämre, även på pc, och när spelet kommit ut är väl PS3 på ingång...

Om dom nu nödvändigtvis ville släppa det till en konsol också, varför inte Xbox?

Den klarar grafik i samma nivå som pc, alltså ingen grafikförsämring på spelet.

Xbox har även mycket bättre stöd för online-multiplayer med Xbox Live!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför göra om en dålig mod till ett helt nytt spel och ta betalt för den? Wow, det finns lite nya funktioner, men knappast speciellt mycket större skillnad...

Dessutom vill dom nödvändigtvis släppa det till en konsol, men varför, säg varför, då till PS2?!

Pga av deras dåliga val kommer grafiken bli mycket sämre, även på pc, och när spelet kommit ut är väl PS3 på ingång...

Om dom nu nödvändigtvis ville släppa det till en konsol också, varför inte Xbox?

Ja! Xboxen skulle klara minst 32spelare online :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner också att de komemr bli en flopp men kan ändå längta lite. Vill iaf se mer bilder.

Men BF 2 o BF mc e ju 2 olika spel. Asså de e ju inte lika eller va du menar.

Dom vill släppa BF till konsoll. Nu kanske dom hade tänkt eller så vare bara en tillfällighet att det blev modärn på båda spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner också att de komemr bli en flopp men kan ändå längta lite. Vill iaf se mer bilder.

Men BF 2 o BF mc e ju 2 olika spel. Asså de e ju inte lika eller va du menar.

Dom vill släppa BF till konsoll. Nu kanske dom hade tänkt eller så vare bara en tillfällighet att det blev modärn på båda spelen.

Ja, men det är ju ändå i stort sett samma grej, bara två olika namn...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va va de me den? :o .

Zyber jo iaf. Men De på pc kommer va mkt bättre än MC :rolleyes: . Lol snipra med lilla joysticken på kontrollen till ps2:an. -_-

FAst de kanske kan bli bra. Vi har ju bara sett 2 bilder änsålänge så ja. Ja vill ha ett demo innan de släpps :(

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BLi inte sur.

Ja sa det för jag hade förmig att den hade skrivits i denna topic. Förjag har asså läst den och någ några andra.

jag såg inte att någon annan hade skrivit den... :D

men i alla fall så la jag dit den för jag läste att någon skrev något om fejkade screens. men jag tänkte att gamespot brukar inte ha fejkade screens. de e ju ganske så seriösa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor