Zyber Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Har en konstigt känsla av att BF2 kommer bli en flopp Nånting säger mig att du har rätt. Varför göra om en dålig mod till ett helt nytt spel och ta betalt för den? Wow, det finns lite nya funktioner, men knappast speciellt mycket större skillnad... Dessutom vill dom nödvändigtvis släppa det till en konsol, men varför, säg varför, då till PS2?! Pga av deras dåliga val kommer grafiken bli mycket sämre, även på pc, och när spelet kommit ut är väl PS3 på ingång... Om dom nu nödvändigtvis ville släppa det till en konsol också, varför inte Xbox? Den klarar grafik i samma nivå som pc, alltså ingen grafikförsämring på spelet. Xbox har även mycket bättre stöd för online-multiplayer med Xbox Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Nånting säger mig att du har rätt. Varför göra om en dålig mod till ett helt nytt spel och ta betalt för den? Wow, det finns lite nya funktioner, men knappast speciellt mycket större skillnad... Dessutom vill dom nödvändigtvis släppa det till en konsol, men varför, säg varför, då till PS2?! Pga av deras dåliga val kommer grafiken bli mycket sämre, även på pc, och när spelet kommit ut är väl PS3 på ingång... Om dom nu nödvändigtvis ville släppa det till en konsol också, varför inte Xbox? Den klarar grafik i samma nivå som pc, alltså ingen grafikförsämring på spelet. Xbox har även mycket bättre stöd för online-multiplayer med Xbox Live! Ja! Xboxen skulle klara minst 32spelare online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Nånting säger mig att du har rätt. Varför göra om en dålig mod till ett helt nytt spel och ta betalt för den? Wow, det finns lite nya funktioner, men knappast speciellt mycket större skillnad... Dessutom vill dom nödvändigtvis släppa det till en konsol, men varför, säg varför, då till PS2?! Pga av deras dåliga val kommer grafiken bli mycket sämre, även på pc, och när spelet kommit ut är väl PS3 på ingång... Om dom nu nödvändigtvis ville släppa det till en konsol också, varför inte Xbox? Den klarar grafik i samma nivå som pc, alltså ingen grafikförsämring på spelet. Xbox har även mycket bättre stöd för online-multiplayer med Xbox Live! Känner också att de komemr bli en flopp men kan ändå längta lite. Vill iaf se mer bilder. Men BF 2 o BF mc e ju 2 olika spel. Asså de e ju inte lika eller va du menar. Dom vill släppa BF till konsoll. Nu kanske dom hade tänkt eller så vare bara en tillfällighet att det blev modärn på båda spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Känner också att de komemr bli en flopp men kan ändå längta lite. Vill iaf se mer bilder. Men BF 2 o BF mc e ju 2 olika spel. Asså de e ju inte lika eller va du menar. Dom vill släppa BF till konsoll. Nu kanske dom hade tänkt eller så vare bara en tillfällighet att det blev modärn på båda spelen. Ja, men det är ju ändå i stort sett samma grej, bara två olika namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 BF2 kommer ju sälja jävligt bra pga av alla bf nördar som måste ha det och skiter i om det har skitdåliga recensioner. Men det lär inte hålla i sig så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 (redigerad) http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2/index.html Va va de me den? . Zyber jo iaf. Men De på pc kommer va mkt bättre än MC . Lol snipra med lilla joysticken på kontrollen till ps2:an. FAst de kanske kan bli bra. Vi har ju bara sett 2 bilder änsålänge så ja. Ja vill ha ett demo innan de släpps Redigerad 27 april, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 men förlåt mig då att jag lägger in en länk som har me de spelet o göra som ni diskuterar om...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 men förlåt mig då att jag lägger in en länk som har me de spelet o göra som ni diskuterar om...... BLi inte sur. Ja sa det för jag hade förmig att den hade skrivits i denna topic. Förjag har asså läst den och någ några andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 lal.... aja, tycker att alla bf2 spekulationer börjar bli lite uttjatade nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) jag hatar ps2, så jäkla klen... !!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Edit: vafan har ps2 att göra med bf2? Redigerad 2 maj, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 BLi inte sur. Ja sa det för jag hade förmig att den hade skrivits i denna topic. Förjag har asså läst den och någ några andra. jag såg inte att någon annan hade skrivit den... men i alla fall så la jag dit den för jag läste att någon skrev något om fejkade screens. men jag tänkte att gamespot brukar inte ha fejkade screens. de e ju ganske så seriösa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 aja, 3 nya screens till bf2 http://www.fpscentral.com/siteimages/5/news/0064/cobra2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Det kommer ÄGA alla andra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Fett schönt ju, börjar gilla de mer o mer... Att vara kines/iraqi el usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Det kommer ÄGA alla andra spel! Och hur i ******* vet du det? Du har inte ens sett en video på spelet, bara några få bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Fett schönt ju, börjar gilla de mer o mer... Att vara kines/iraqi el usa och ryss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) och ryss Man spelar barasom Usa kina och iraq!! Redigerad 29 april, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag tror i alla fall BF2 kommer att bli skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Man spelar barasom Usa kina och iraq!! Det är väl ändå nån slags mellanösternunion och inte bara irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts