Jump to content

Battlefield 2

Gurgel
 Share

Recommended Posts

screen2_large_197842_0.jpg

För er som inte sett.

Det ser ju lovande ut.

Kan detta va ingame bild? ISf ser jag ifram emot det efter som dom ska jobba ett år till med det ;) .

Skulle vara bra och kul om man kunde luta sig åt sidan eller vad man ska säga. Ist för att gå ut med halva kroppen lutar man ut huvet lite + vapnet.

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja det var fin kritik ni slängde ur er. "Det blir säkert bara skit"? Hah!

Vi har knappt hört nå'nting om spelet och det är redan skit.

"Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates. With in-game success, players increase their rank from recruit all the way to General and unlock awards, including new weapons, vehicle decals, medals, and more."

Låter det som taget ur en mod till BF eller? Knappast. ;)

Ser fram emot detta spel med glädje.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahaaa, spelet kommer 2005, då förstår jag.. trode att de skulle komma nu.. :blink:

Om det skulle komma nu skulle det vara... pinsamt för EA som spammar spel som saknar många sidor!

lol @ er, när bfv kom ut så säger alla att bfv e FETT MYCKET BÄTTRE ÄN BF!! oooh, nu så börjar ni klaga på bfv... -_-...

Det är ingen ingame bild... isåfall har dom gjort en ultra ultra graffe motor...:S

och då lär det lagga mer än bfv...

Om bf2 kommer om 1 år som guggan sa så kanske det ska inskaffas... Men man vet aldrig... Jag tror inte att det kommer bli nån höjdare med tanke på att det finns moddar o allt, o så fínns de 2 "orginal" bf, vilket räcker...

@ GTA3 freak: Grafikmotorn på bfv är väll inget å klaga på?

Men jag håller med, FYSIKMOTORN MÅSTE förbättras...

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor