Gurgel Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) För er som inte sett. Det ser ju lovande ut. Kan detta va ingame bild? ISf ser jag ifram emot det efter som dom ska jobba ett år till med det . Skulle vara bra och kul om man kunde luta sig åt sidan eller vad man ska säga. Ist för att gå ut med halva kroppen lutar man ut huvet lite + vapnet. Redigerad 21 april, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 wow.. ser det ut så så kommer jag nog att köpa de.. nice'ig grafik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Ja det var fin kritik ni slängde ur er. "Det blir säkert bara skit"? Hah! Vi har knappt hört nå'nting om spelet och det är redan skit. "Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates. With in-game success, players increase their rank from recruit all the way to General and unlock awards, including new weapons, vehicle decals, medals, and more." Låter det som taget ur en mod till BF eller? Knappast. Ser fram emot detta spel med glädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 det är inte in-game(bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 det är inte in-game(bilden. tror faktist de lite. MEn de kan vara fake men. MEn du trodde de va BF MC ju så då tror ja dig att de ej e In game men ja snackar BF2 pani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Skulle det inte komma till konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 tror faktist de lite. MEn de kan vara fake men. MEn du trodde de va BF MC ju så då tror ja dig att de ej e In game men ja snackar BF2 pani. Men det kanske är en "laddningsbild", dom brukar ju alltid vara så snygga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Ja dom skulle tjäna på att göra en bra grafikmotor och fysikmotor till skillnad från vad dom hitils har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 (redigerad) Ja dom skulle tjäna på att göra en bra grafikmotor och fysikmotor till skillnad från vad dom hitils har gjort. jopp, fysikmotorn gillar jag INTE EDIT: Det är bra att svenska bice gör 2:an, jag tycker nästan att bf är bättre än bfv. Redigerad 22 april, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Ahaaa, spelet kommer 2005, då förstår jag.. trode att de skulle komma nu.. Om det skulle komma nu skulle det vara... pinsamt för EA som spammar spel som saknar många sidor! lol @ er, när bfv kom ut så säger alla att bfv e FETT MYCKET BÄTTRE ÄN BF!! oooh, nu så börjar ni klaga på bfv... ... Det är ingen ingame bild... isåfall har dom gjort en ultra ultra graffe motor...:S och då lär det lagga mer än bfv... Om bf2 kommer om 1 år som guggan sa så kanske det ska inskaffas... Men man vet aldrig... Jag tror inte att det kommer bli nån höjdare med tanke på att det finns moddar o allt, o så fínns de 2 "orginal" bf, vilket räcker... @ GTA3 freak: Grafikmotorn på bfv är väll inget å klaga på? Men jag håller med, FYSIKMOTORN MÅSTE förbättras... Redigerad 25 april, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Skulle det inte komma till konsoll? Jacker BF2 är till Pc men BF modern combat e till ps2. @ Xp ja BFv e mkt bättre men de finns dåliga saker också? tex ingen Sh till Bfv. Men bfv e kul o snipra i Helin o sånt. Redigerad 27 april, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 det var en grym sak som skulle komma till ett ps2 spel . När man ladda så byttte man kamera vinkel typ man kolla ner på sig själv tar magazin kollar upp sätter i magazinet . Tar ner vapnet på sidan och laddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 det var en grym sak som skulle komma till ett ps2 spel . När man ladda så byttte man kamera vinkel typ man kolla ner på sig själv tar magazin kollar upp sätter i magazinet . Tar ner vapnet på sidan och laddar. och vad i ostbåge-skidmössans namn har det med bf 2 att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 och vad i ostbåge-skidmössans namn har det med bf 2 att göra? oj glömde skriva varför jo för att jag tycker det ska komma med i BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 oj glömde skriva varför jo för att jag tycker det ska komma med i BF2 Du tycker det, men det tror inte jag, det är inte bf's stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 @ GTA3 freak: Grafikmotorn på bfv är väll inget å klaga på? Jag vet inte men den känns så "torr" på något sätt. Även fast det är palmer och grönt och massa vatten och sånt så ser det så mörkt och smutsigt ut på något sätt. Jämför med Far Cry t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 oj glömde skriva varför jo för att jag tycker det ska komma med i BF2 att man ser typ över gubben när man laddar om? isf ett stort NEJ där. För om man laddar om då så e man helt körd. då kommer man ju inte se ett piss och man förlorar alla Fi positioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 e de typ som desert combat me vapnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 e de typ som desert combat me vapnen? vad menar du med vapnen? DC har vapen. O jag de e nästan som DC. Fast bättre funktioner graffe motor kan spela som kina m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Har en konstigt känsla av att BF2 kommer bli en flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts