Gurgel Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Tror ni de kommer och bli bra? Spelet är inte är en uppföljare till Battlefield 1942, som många kanske hade hoppats på, eller Battlefield Vietnam, utan spelet kommer att utspela sig under modern krigstid. http://www.bfcentral.se/images/uploaded/news/040417/bf2.jpg Tycker de e lite dc de där. Kanske Truama stuidios som gör de eller så både dice och TS (från bfc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 ska lätt köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Nja jag vet inte... Jag tror man skulle sett mer av det faktisgt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) va menar du mr.m ? TS skrev ju på ett avtalmed ea games och efter som ingen uppdatering av DC så kan detta vara ganska troligt Föresten detta kan vara BF2 topicen så länge? Redigerad 17 april, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag tror inte de kommer va nån höjdare... Orka köpa en mod? fast som egentligen inte e en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag tror inte de kommer va nån höjdare... Orka köpa en mod? fast som egentligen inte e en... m orka köpe det. Lr iaf om vi får se lite mer bilder. De kommer ju va mkt bättre än modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 m, för ja menar... man har precis köpt bfv och innan man köpte de så lirade man ju DC och bf! BFV är ju en variation då man är i jungeln medans bf2 kommer vara ett snyggare dc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Kolla BFcentrals sida. Bf2 utvecklas i stholm och typ släpps våren 2005 . Man får välja att spela för tre olika supermakter USA, Kina eller en nyformad Mellanösternkoalition. Nu e de svenskar som utvecklar de jihooo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Kolla BFcentrals sida. Bf2 utvecklas i stholm och typ släpps våren 2005 . Man får välja att spela för tre olika supermakter USA, Kina eller en nyformad Mellanösternkoalition. Nu e de svenskar som utvecklar de jihooo. det var svenska som utvecklade 1942 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 det var svenska som utvecklade 1942 också ja ja vet de va därför ja skrev ett jihooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 får väl uppgradera min data då har god tid på mig kommer ut 2005 våren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Jag tror inte det blir speciellt bra, det kommer ut efter typ 1,5 månader efter BF vietnam, det bådar inte gott, tror inte dom kommer ha med någon speciellt nyare fysikmotor eller grafikmotor, för f*n dom måste ta och skaka fram lite ragdoll fysik, nu tycker jag snart dom börjar komma efter och bara struttar ut med gammla enformiga spel blir nästan som cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Jag tror inte det blir speciellt bra, det kommer ut efter typ 1,5 månader efter BF vietnam, det bådar inte gott, tror inte dom kommer ha med någon speciellt nyare fysikmotor eller grafikmotor, för f*n dom måste ta och skaka fram lite ragdoll fysik, nu tycker jag snart dom börjar komma efter och bara struttar ut med gammla enformiga spel blir nästan som cs kolla vad ja skrev våren 2005. Ea satsar mer pengar på det o dom tar längre tid o göra de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) Battlefield 2 är säkert bara skit Edit:och Trauma studios har inget med det här att göra... Redigerad 20 april, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) Battlefield 2 är säkert bara skit Edit:och Trauma studios har inget med det här att göra... jupp eller om dom inte flyttar till sverige . Ja fattar inte alla säger att de e skit. Inget vet!! Döm det när vi har kört det eller iaf när vi sett mer bilder av det!! Vi har sett en bild o de e bara en reklam bild eller va man ska säga! JAg är inte emot det. Efter som jag var ett DC fan. Men detta kanske blir skit eller så blir detta Jordgubbar vem vet! Redigerad 20 april, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 de kommer snart bli som the sims serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Blir säkert bara skit! Vad tänker ni med? Herregud, det är uppföljaren till en storsäljare, och ni tror det blir endast skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Blir säkert bara skit! Vad tänker ni med? Herregud, det är uppföljaren till en storsäljare, och ni tror det blir endast skit! Ja, jag gillade varken BFvietnam eller BF1942 heller så tror det kommer ett till "skitspel".... (värst vad mkt skitsnack det blev i den här topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Man måste spela det lite för att komma in i det . Hur kan du motstå känslan att banga ner ett plan med en pansarvagn, släppa en bomb och se 5st soldater bara flyga och sedan bli anklagad för fusk? Äga sönder alla admins på en server? VInna med 1 - 0 och du är den enda kvar mot 2st? Fina känslor, sista fick jag mycket adrenalin av på ett lan.. fan va skönt det var att meja ner de sista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 L@N rockar , Förra gången lira vi BF 1942 och jag ägde som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts