Jump to content

Battlefield 2

Gurgel
 Share

Recommended Posts

Tror ni de kommer och bli bra?

Spelet är inte är en uppföljare till Battlefield 1942, som många kanske hade hoppats på, eller Battlefield Vietnam, utan spelet kommer att utspela sig under modern krigstid.

Tycker de e lite dc de där.

Kanske Truama stuidios som gör de eller så både dice och TS :rolleyes:

(från bfc)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror inte det blir speciellt bra, det kommer ut efter typ 1,5 månader efter BF vietnam, det bådar inte gott, tror inte dom kommer ha med någon speciellt nyare fysikmotor eller grafikmotor, för f*n dom måste ta och skaka fram lite ragdoll fysik, nu tycker jag snart dom börjar komma efter och bara struttar ut med gammla enformiga spel ^_^ blir nästan som cs :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte det blir speciellt bra, det kommer ut efter typ 1,5 månader efter BF vietnam, det bådar inte gott, tror inte dom kommer ha med någon speciellt nyare fysikmotor eller grafikmotor, för f*n dom måste ta och skaka fram lite ragdoll fysik, nu tycker jag snart dom börjar komma efter och bara struttar ut med gammla enformiga spel ^_^ blir nästan som cs :huh:

kolla vad ja skrev våren 2005. Ea satsar mer pengar på det o dom tar längre tid o göra de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Battlefield 2 är säkert bara skit :huh:

Edit:och Trauma studios har inget med det här att göra...

jupp eller om dom inte flyttar till sverige ^_^ .

Ja fattar inte alla säger att de e skit. Inget vet!! Döm det när vi har kört det eller iaf när vi sett mer bilder av det!! Vi har sett en bild o de e bara en reklam bild eller va man ska säga!

JAg är inte emot det. Efter som jag var ett DC fan. Men detta kanske blir skit eller så blir detta Jordgubbar vem vet!

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste spela det lite för att komma in i det ^_^ . Hur kan du motstå känslan att banga ner ett plan med en pansarvagn, släppa en bomb och se 5st soldater bara flyga och sedan bli anklagad för fusk? Äga sönder alla admins på en server? VInna med 1 - 0 och du är den enda kvar mot 2st? Fina känslor, sista fick jag mycket adrenalin av på ett lan.. fan va skönt det var att meja ner de sista!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor