Kalan Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 när jag startar mitt GTA3 första gången efter att jag har installerat det så står det "Converting textures to optimal format for your videocard"... Spelargubben textur (eller skin) ser helt suddigt ut, även om jag har upplösningen på max... alla andra texturer ser okej ut... men varför ör spelargubben så "suddig"? kolla på bilden på hans byxor... och frame limitern, ska den va på eller av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 gar du kollat så det inte är player.dmp som är sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 du menar player.bmp i mappen skins? den ser ut så här, vilket jag hoppas att den ska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 du menar player.bmp i mappen skins? den ser ut så här, vilket jag hoppas att den ska... hmm....Haru testat att bytt upplösning? mitt gta3 funkar utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Den är så osuddig tror jag faktiskt. Det där med coverting textures är bara att den anpassar texturerna till ditt grafikkort, står alltid det första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 jag har höjt upplösningen till den högsta (1280x1024x32, tror jag) Det ser fult ut och "hackar" lite smått ibland... (inte ofta)... Vice City flyter på mycket bättre på högsta upplösning och hackar inte alls... även om man sänker upplösningen så blir det inte normalt... Den är så osuddig tror jag faktiskt. vaddå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Den är så osuddig tror jag faktiskt Nej det kan det inte vara...för så e det inte på mitt... @_GTA_ : har du köppt eller laddat ner spelet? för det kanske har en betydelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 hmm min är så tror jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Joo, jag tycker att bilden ser hekt normal ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts