eClipz Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Hej! Jag har alvarliga problem med D magic wheelmod. Jag har gjort manuall install och ändrat det man ska i default.ide, även näst sista siffrorna på bilradorna till 249. När jag startar upp VC fukar allt bra, men när jag väl kmr in i spelet krashar det!? Vad är felet? Skittacksam för svar! mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 fråga han som har gjort moden (ja vet då inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 kolla att allt ligger på rätt ställe o att alla namn etc. är rättstavade. Funkar ente detta, så testa att ladda ner en till, ta bort den gamla och instellera om skiten..(wheelmodden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts