epix Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag har en liten fråga ang. min Subwoofer. Jag är väldigt dålig på det här området så det är därför jag frågar er. Frågan är, var ska jag sätta Subwoofer:n för bäst känsla? T.ex. under bordet, vid sidan av skärmen m.m. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 nja.. under bordet är väll bäst..? tror jag.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 nja.. under bordet är väll bäst..? tror jag.. :/ Hur kommer det sig? Varför inte bredvid datorn...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Frågan är, var ska jag sätta Subwoofer:n för bäst känsla? T.ex. under bordet, vid sidan av skärmen m.m. Tacksam för svar. spelar ingen roll alls... ha den där du tyvkerr den passar bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag tycker det är bäst att ha den så lång bort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag har den under bordet, mot ett hörn (i väggen). Då sprids basen, och man kan ha den som fotstöd (skönt när det guppar lite ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Min är helt jävla mongo, om man drar den lita, eller slår lite på den med foten, så höjs eller sänks volymen, det händer också om man inte gör något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Min är helt jävla mongo, om man drar den lita, eller slår lite på den med foten, så höjs eller sänks volymen, det händer också om man inte gör något! Min med. Fick min från Dell... Altec Lansing! hette märket visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Min subwoofer fungerar inte alls. När man sätter igång den så brusar det ungefär som en radio som inte får in en kanal. Kanske en lödning som släppt eller liknande, orkar i alla fall inte fixa den. Redigerad 17 april, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Min med. Fick min från Dell... Altec Lansing! hette märket visst Min med, ADA 885, funkar perfekt!! Inga problem alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Min med, ADA 885, funkar perfekt!! Inga problem alls. Inga problem? Du kommer iaf få problem med den, helt säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Subwoofer = högtalare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Subwoofer = högtalare ? Bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Bas Baslåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Baslåda. Men jaja man fattar. Jag mena ju inte en stor jävla träsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Inga problem? Du kommer iaf få problem med den, helt säkert. Man får väl se..... Hur har eran blivit "förstörd" då? För hög volym? Jag kör på 3:an, ibland 4-5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 hur ser en sådan ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 hur ser en sådan ut då? Kanske så här eller liknande : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts