Henkibojj Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag vet, jag vet. NOLF har ingenting med vc att göra, men under fliken "gtaliknande spel" fanns knappt några spel över huvud taget, så jag gör en topic här i stället. Ursäkta mig. Om det är någon som lirar NOLF1 multiplayer, så kan han/hon vänligen berätta var man kan få tag i en uppgradering från 1.000 -> 1.004, jag har inte hittat någon, bara en endaste från 1.003 -> 1.004. Men då måste man ju också HA 1.003, vilket jag inte har. Jag, med min 1.0-version, kan inte gå in på de servrar som har 4:an, programmet kommer med meddelandet i stil med: "din version är för gammal. hämta en ny på www.the-operative.com". Denna sida finns inte längre, däremot www.noonelivesforever.com, där man kan ladda ner 1.004, men enbart om man har 1.003! Hjälp mig, någon! Hoppas det inte är för rörigt, dessutom! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Det finns ett forum som heter Spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Det finns ett forum som heter Spel. Dit jag flyttar tråden............nu!(Maktgalen som vanligt) *Flyttad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Surfa in på FZ's filarkiv och kolla där, annars brukar fileplanet ha det mesta fileplanet FragZone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 ok, jag kollar. Jag måste ha missat "Spel", eftersom jag la den i VC-katalogen. Så nu vet jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 men... man måste ju vara medlem! Och man måste betala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 men... man måste ju vara medlem! Och man måste betala! Man måste inte betala för att bli medlem på fileplanet heller? jag behövde iaf inte betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 det verkar ju så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 det verkar ju så! finns fratis-servrar att ladda ner ifrån om du scrollar ner lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 det här tycker jag verkar vara j*vligt icke-gratis: Your Purchase GameSpy Founders' Club + IGN Insider with Raven Shield$89.95 trots att jag klickade på en länk som sades vara gratis... hoppas de inte skickar hem en massa fakturor nu... fast inga personuppgifter jag lämnat ut har någonsin varit korrekta, så det är nog ingen risk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 så ingen av dina länkar fanns det något på; den ena behövde man betala 800 spänn för att komma in på, den andra hade inget med nolf1 att göra... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 http://www.gamexperts.com/index.php?patch_id=630 Google är din kompis [Tips: Googla innan du frågar på forumet! Tog mig ca 1min att hitta den länken! ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 jag har googlat urtav bara faan, ska du veta. Altavista, Noonelivesforever.com, google, dc++ - you name it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 det här tycker jag verkar vara j*vligt icke-gratis: Your Purchase GameSpy Founders' Club + IGN Insider with Raven Shield$89.95 trots att jag klickade på en länk som sades vara gratis... hoppas de inte skickar hem en massa fakturor nu... fast inga personuppgifter jag lämnat ut har någonsin varit korrekta, så det är nog ingen risk Jag har iaf inte behövt betala för min användare och jag använder den aktivt som *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 jag har googlat urtav bara faan, ska du veta. Altavista, Noonelivesforever.com, google, dc++ - you name it! Då har du sökt på fel ord.. [Du är välkommen till mig på torsdag, jag ska ha Google-skola då ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts