GTA_vice_city___ Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Kan nån hjälpa mi när jag ska deletera och erseta en bil står de så dir file error it might be in use..exiting... kan nån hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Ta bort skrivskyddet från mappen. Det görs genom att högerklicka på mappen "Grand Theft Auto Vice City", välja egenskaper och bocka ur "Skrivskyddad" rutan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 om det är på engelska så är det bara att kryssa ur : read only Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_vice_city___ Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 dessutom, ta topic:en modding istället (iofs la jag också in en felaktig topic, men det var för att jag inte hittade något annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_vice_city___ Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 hur tar man bort skrivskyddet från mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Men ffs Ta bort skrivskyddet från mappen. Det görs genom att högerklicka på mappen "Grand Theft Auto Vice City", välja egenskaper och bocka ur "Skrivskyddad" rutan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 hur tar man bort skrivskyddet från mappen Högerklicka på mappen och ta "delning och säkerhet".. Sen trycker du på almänt och där finns det lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts