Gurgel Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Är inte säker, men är det inte 22.35? 22:25 enligt tv4:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Det är en uppföljare på väg. Men den handlar inte om Vietnamkriget, det är fortfarande WWII, men nu ska man få följa amerikanska soldater i Stilla Havet under kriget mot Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 22:25 enligt tv4:a. okej, förlåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 såg ettan i fredags.. orkade inte vänta på 2an till nästa fredag.. så jag slog igång dvdboxen.. är på episode 6 eller 7(kommer inte ihåg vilket men det är då vinter iaf).. lol åt han med lugern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Vart är DVD-boxen billigast att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 lol åt han med lugern synd om han!! Jag jag...älskar den fina, tyska, svarta saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 synd om han!! Jag jag...älskar den fina, tyska, svarta saken Undra hur vi redan visste det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Det är en uppföljare på väg. Men den handlar inte om Vietnamkriget, det är fortfarande WWII, men nu ska man få följa amerikanska soldater i Stilla Havet under kriget mot Japan. Aha okej, vet du någon sida där man kan läsa om nästa säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Jag tror inte det blir en ny säsong utan jag tror det e en ny serie gjort av Steven och Tom och KANSKE nån av skådisarna från Band of Brothers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 det går nu i kväll med 22.25 tv4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 det går nu i kväll med 22.25 tv4!!! Ska lätt se det .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 HA ha ha ha ha ha! "I'm hit in the ass!" LoL, Var sen ganska fummligt av om det var sergeanten eller vem det var som tappade granaten i skyttegravarna mitt framför sina egna fötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 HA ha ha ha ha ha! "I'm hit in the ass!" LoL, Var sen ganska fummligt av om det var sergeanten eller vem det var som tappade granaten i skyttegravarna mitt framför sina egna fötter ja de var klumpigt av han att tappa granaten! Men filmen är grym! Det dom gör är verkligt också asså det gjorde dom då också då blir de extra coolt . Tex dom skulle paja kanonerna för att underlätta för ladstigningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 ja de var klumpigt av han att tappa granaten! Men filmen är grym! Det dom gör är verkligt också asså det gjorde dom då också då blir de extra coolt . Tex dom skulle paja kanonerna för att underlätta för ladstigningen Jo, manuset är ju efter de riktiga händelserna under WW2, synd bara att dom inte har med landsättningen vid Utah beach, det skulle vara en grym scen, fast kasnke lite uttjatad efter alla spel som har försökt göra dom och så... Men det jag inte förstår, den där amerikan-tysken som en av dom träffade innan han gick till outposten där dom fick order och så, nån som vet varför dom sköt ihjäl dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Men det jag inte förstår, den där amerikan-tysken som en av dom träffade innan han gick till outposten där dom fick order och så, nån som vet varför dom sköt ihjäl dom? det är ju krig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jo, manuset är ju efter de riktiga händelserna under WW2, synd bara att dom inte har med landsättningen vid Utah beach, det skulle vara en grym scen, fast kasnke lite uttjatad efter alla spel som har försökt göra dom och så... Kolla på "Saving private ryan" där e landstigningen med fast det är på omaha beach skit coolt är det! Där blir amerkanarna slaktade som dom inte brukar bli på andra filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Men det jag inte förstår, den där amerikan-tysken som en av dom träffade innan han gick till outposten där dom fick order och så, nån som vet varför dom sköt ihjäl dom? skulle tippa på att nån av tyskarna attackerade honom å då sköt han ner allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Kolla på "Saving private ryan" där e landstigningen med fast det är på omaha beach skit coolt är det! Där blir amerkanarna slaktade som dom inte brukar bli på andra filmer det blir dom visst? Det ska ju vara realistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Kolla på "Saving private ryan" där e landstigningen med fast det är på omaha beach skit coolt är det! Där blir amerkanarna slaktade som dom inte brukar bli på andra filmer Jaha, Shaving Ryans Private? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts