AE_Dave Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Missade avsnitt 2 & 5 förra gången, ska bli kul att få se vad man missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) ja på rosengård och där ja men inte i centrum... Men på helgerna brukar massa gäng från rosengård åka in till centrum och råna folk. Alla jag känner som blivit rånade blev det i centrum iaf Redigerad 17 april, 2004 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Men på helgerna brukar massa gäng från rosengård åka in till centrum och råna folk. Alla jag känner som blivit rånade blev det i centrum iaf i malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Sen när blev det här en Topic om Malmös kriminallitet? Aja, On- Topic! Tycker gårdagens avsnitt var bra, man förstår att det är nåt stort som väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Håller me Jacker... I vilket avsnitt är Malmö o alla rånare med i Band of Brothers? aja, ska nog se avsn. 2... Fast ja hatar 4an! dumma dumma reklam pauser på 10min! Doh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Håller me Jacker... I vilket avsnitt är Malmö o alla rånare med i Band of Brothers? aja, ska nog se avsn. 2... Fast ja hatar 4an! dumma dumma reklam pauser på 10min! Doh... Då sätter man igång DVd. Kollade typ till 5:an idag eller nått. Men de känns som om Dvd:erna e mer film på ere så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Då sätter man igång DVd. Kollade typ till 5:an idag eller nått. Men de känns som om Dvd:erna e mer film på ere så? mindre reklam tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 satans helvete!!! jag missade det!!!! det var precis det jag INTE skulle göra!!!! helvete :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 mindre reklam tror jag iaf MEn de känns att dom e längre ändå. Asså nya scener och s¨nt eller så vara bara ja som sov lite under avsnittet på 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 MEn de känns att dom e längre ändå. Asså nya scener och s¨nt eller så vara bara ja som sov lite under avsnittet på 4:an Kanske är mindre bortklippta scener i dvd:erna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Såg inte första avsnittet, farsan spelade dock in det så jag ska glo nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Håller me Jacker... I vilket avsnitt är Malmö o alla rånare med i Band of Brothers? aja, ska nog se avsn. 2... Fast ja hatar 4an! dumma dumma reklam pauser på 10min! Doh... i avsnitt nr.8 du vet när tyskarna anfallar malmös gäng skulle det inte komma ny säsong av BoB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Men på helgerna brukar massa gäng från rosengård åka in till centrum och råna folk. Alla jag känner som blivit rånade blev det i centrum iaf BIFROST! BIFROST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Jag såg alla avsnitt förra gången, och kommer att göra det denna gången ochså... Fan BoB äger sönder ju... ska lätt köpa DVD-boxen... vart är den billigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 (redigerad) i avsnitt nr.8 du vet när tyskarna anfallar malmös gäng skulle det inte komma ny säsong av BoB Jag tänkte va i h*lvete!!?? tänkte vafan har malmös gäng med BoB att göra..? Aja såg 1an och det var lugnt änsålänge inget pangande... men när drar det igång med pangandet? 2an? Sen tycker jag att Call of duty liknar BoB så här långt.. Redigerad 19 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 i avsnitt nr.8 du vet när tyskarna anfallar malmös gäng skulle det inte komma ny säsong av BoB Joppp en om vietnam kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Förresten vilken tid är dom? Fredag kl. bla-bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Förresten vilken tid är dom? Fredag kl. bla-bla Dom börjar 22:25 tror ja de va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Är inte säker, men är det inte 22.35? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 oki tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts