Jacker Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Band Of Brothers går i repris. Jag såg bara några avsnitt när det gick på TV4 för nåt år sen, men dom var jävligt bra. Ska spela in det. Här kan vi också diskutera vad ni tycker om serien, kommentera avsnitten mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Band of brothers e en skitgrymm serie som är bra gjord vilket e ett plus. Jag trodde att David Schwimmer skulle vara med mer och vara lite hrmm snällare. men men. Såg alla avsnitt minns inget av det egentligen men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jo jag såg också alla avsnitten och dom rockade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 BoB är nog den bästa serien som har gjorts i historien! Det är också den bästa spelfilm som jag har sett om WWII.. (Har BoB boxern hemma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Ska lungt se det,band of brothers ÆGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 BoB är nog den bästa serien som har gjorts i historien! Det är också den bästa spelfilm som jag har sett om WWII.. (Har BoB boxern hemma) Har också BoB boxen hemma. Händer nog att man sätter sig och tittar igenom alla avsnitt ibland. Dom är jävligt bra gjorda! Så nice i (jag tror i 5:e avsnittet) när typ 8 av easy skjuter ner minst 30tyskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Ska också se band of brothes den är grym när dom hoppas fallskärm över normandie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 humm.. i del 1 är de väll ingen action? bara deras träning? ajja.. har ändå inget att göra.. sitter på ett hotel i malmö och gå ut ensam vågar man ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 BoB är helt klart en av de bästa serierna någonsin. Och ni som inte vet så medverkar både Tom Hanks och Steven Spielberg i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 humm.. i del 1 är de väll ingen action? bara deras träning? ajja.. har ändå inget att göra.. sitter på ett hotel i malmö och gå ut ensam vågar man ju inte.. jag bor i malmö varför vågar du inte gå ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 jo BoB är riktigt bra gjort, såg varenda avsnitt förra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 nästa fredag blir det mycket pang pang minssan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Förra gången missade jag avsnitt 2 Men varför inte se alla en gång till...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Förra gången missade jag avsnitt 2 Men varför inte se alla en gång till...? Såklart så ska man se alla en gång till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 orkar inte vänta till nästa fredag kanske sätter på dvd o kollar ist . För e lite sjuk så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 jag bor i malmö varför vågar du inte gå ut? Malmö är sveriges mest kriminella stad. Kanske därför? Det är ju grymt att dom har kända skådespelare i biroller och okända som huvudrollerna!! Såg bara de sista 3 avsnitten förra gången dom visades men nu ska jag se alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 BoB BoB!! oeverlyckliig, schöönt att dom ska köra repriserna... Fast, ja orkade inte kolla på avsn. 1 igår... Kollade på Ondskan ist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Malmö är sveriges mest kriminella stad. ja på rosengård och där ja men inte i centrum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 hata tv4, kan inte koncentrera mig med all reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 såg inte , men om jag har tur kan jag se alla avsnitt från min brorsas dvdbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts