Stoffe Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 När jag ska starta spelet så bara kommer det upp något "Fatal error" "main of string" skit, och sen vägrar det starta. Nån som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Har du testat installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 När jag ska starta spelet så bara kommer det upp något "Fatal error" "main of string" skit, och sen vägrar det starta. Nån som kan hjälpa? Du har bränt det, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Jag har installerat om det 3 ggr nu, och det är INTE nedladdat/bränt. Redigerad 17 april, 2004 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Jag har installerat om det 3 ggr nu, och det är INTE nedladdat/bränt. Då är det väl något fel på det/skivan. Edit: Köp C&C: Generals istället, mycket bra spel Redigerad 17 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 du har säkert XP eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Då är det väl något fel på det/skivan. Edit: Köp C&C: Generals istället, mycket bra spel Jaaa, för fan.... Köp C&C Generals Men det finns 2 dåliga saker: Gubbarna ser helt cp ut Och det finns skit lite att bygga, 10 byggnader tror jag det är! 10 byggnader för varje land! Redigerad 17 april, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jaaa, för fan.... Köp C&C Generals Men det finns 2 dåliga saker:Gubbarna ser helt cp utOch det finns skit lite att bygga, 10 byggnader tror jag det är! 10 byggnader för varje land! Generals är väl mer intriktat på strategi än på byggande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag har C&C Generals och Zero hour, men jag tänkte testa detta också. jag har XP. (förlåt om jag lät sur ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 du har säkert XP eller? Gör nog sak samma, jag har XP och mitt RA2 funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag har C&C Generals och Zero hour, men jag tänkte testa detta också. jag har XP. (förlåt om jag lät sur ) Om du har Zero Hour så måste du ha Generals instalerat, men det vet du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Om du har Zero Hour så måste du ha Generals instalerat, men det vet du väl? Ja, och ZH och vanliga generals funkar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Då är det väl något fel på det/skivan. Edit: Köp C&C: Generals istället, mycket bra spel varför ska han göra det när han frågar om hjälp till sitt red alert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 varför ska han göra det när han frågar om hjälp till sitt red alert För att det är mycket bättre och att Red Alert fungerade inte och går inte att få att fungera igen. Dessutom så hade han det redan, läs igenom allt innan du börjar gnälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 RA2 är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Då är det väl något fel på det/skivan. Edit: Köp C&C: Generals istället, mycket bra spel Generals suger!! [Eller så är det bara att Red Alert 2 med Yuris Revange är så bra] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts