_thule_ Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 man ska ju slå lite på dom 3 personerna som står bakom Bertone's, men dom dör ju bara när man gör det, måste man göra nåt innan man slår?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Nej, snacka lite med den skallige och sedan kan du ge honom lite stryk så klämmer han fram infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 klarat det uppdraget nu.. men en annan fråga, vart ställer man inte texten, det är ingen text i mitt spel, hur får jag fram den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Leta runt lite i options, vet att det finns där men på typ helt fel ställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Control Options -> Other -> Subtitles ON...tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Control Options -> Other -> Subtitles ON...tror jag. Det är helt rätt, men på mitt Mafia så står allting på Svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jasså. Det gör det. :"> ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts