Bullet Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 man ska inte dö 3 liv när man hoppar i från den högsta skyskrapan i stan. det ska finnas ett ålderdomshem som man ska kunna spränga.. gamlingarna ska ha permobil/rullator. gamlingarna ska ofta åka skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Har bara orkat läsa lite av första sidan, så det kanhända att jag skriver nåt som redan är skrivet. Men iaf... * Folk har skrivit smartare poliser. Jo, lite smartare är bra ja, men framförallt ska dom inte axxa upp i 100 o sen ligga i den hastigheten. Dom ska hänga efter en så länge som möjligt. Rockstar borde ta en titt på GTA2. Så ska snutarna bete sig. * Titta ännu mer på GTA2. Rånare, biltjuvar, vissa bilister som drar på mer än andra, bilbomber som man kan sätta igång när man sitter i bilen (JÄÄVLA skoj att göra i multi. Tar självmord samtidigt som man spränger upp några andra personer > ) * Snyggare grafik på PCn. Varför bara använda en bråkdel av kraften? När VC kom ut för ungefär ett år sen kunde jag få 400fps på flygplatsen när jag körde i 1600x1200. Slöseri säger jag. Det jag vill ha är skuggor skuggor skuuuggor! Det är skuggorna som gör 80% av grafiken. *Fysik och skademodeller som i Flatout ( ~~ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Tycker man skall dö om man hoppar ifrån en hög byggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 * Folk har skrivit smartare poliser. Jo, lite smartare är bra ja, men framförallt ska dom inte axxa upp i 100 o sen ligga i den hastigheten. Dom ska hänga efter en så länge som möjligt. Rockstar borde ta en titt på GTA2. Så ska snutarna bete sig. Hahaha, polisen är ju spåndum i GTA2, när man jagas av en polisbil så tvärstannar man, då stannar dom med och springer ur bilen och då kan man bara gasa därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Skulle vilja att polisen (och kanske brandkåren) hjälpte till i dom sidouppdragen. Och det skulle var aännu bättre om man var tvungen att ha poliskläder/brandräkt för att kunna göra uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Hahaha, polisen är ju spåndum i GTA2, när man jagas av en polisbil så tvärstannar man, då stannar dom med och springer ur bilen och då kan man bara gasa därifrån Ja iofs. Men jag tänkte mer på att dom iallafall kör lika snabbt om en och försöker köra framför o stoppa en. Det är nåt dom definitivt inte göra i gta3 och vc. Det är alltså själva snutjaget jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Haha, ja det är ganska fult att man inte dör när man hoppar ut från den högsta byggnaden Redigerad 14 september, 2004 av Agelus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 En grej jag tycker är dålig i LC & VC är poliserna! I fall man skjuter en polis dvs man får 2 stjärnor kommer ju polisen genast. Tar bara 3 sek typ innan dom e framme med sina bilar. I verkligheten tar det ju minst 3-5min innan snuten är framme vid brottsplatsen. Det hoppas jag att dom kommer att ändra på i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jo, men 3 sekunder är ju 3 minuter i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jo, men 3 sekunder är ju 3 minuter i spelet. LOL jo det tänkte jag inte på.. Men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 man ska inte dö 3 liv när man hoppar i från den högsta skyskrapan i stan. det ska finnas ett ålderdomshem som man ska kunna spränga.. gamlingarna ska ha permobil/rullator. gamlingarna ska ofta åka skateboard. Man dör inte 3 liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle_swarts Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Man ska kunna göra egna radiostationer, inte bara lägga in en som heter MP3 utan bygga egna som man kan bläddra i. Så i mp3 mappen ska man kunne göra nya mappar med namn som man tycker passar de låta som man väljer att lägga dit. Dessa ska sedan vara med på listan som radiostationer. Tycker jag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hoppas dom har tagit bort att gängen kan se en vilken bil man n kör. Oc att dom inte skjuter på en om man kommer med ett rivaliserande gängs bil. De är störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hoppas dom har tagit bort att gängen kan se en vilken bil man n kör. Oc att dom inte skjuter på en om man kommer med ett rivaliserande gängs bil. De är störande. gällande det sista: borde det inte vara tvärtom? Håller med 100% om det första, sen så borde dom bara inte ställa sig och skjuta på gatan som värsta idioterna. Poliserna borde mucka mer med gängen och ta fast dom när dom börjar skjuta på en. Poliserna borde även ta in fångar i polisbilarna (kanske lite mycket begärt men det skulle vara en fin detalj! Man far förbi några Ballas som blir intryckta in i en polisbil som exempel...), Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag skulle vilja att det finns hundar..Antingen att man kan köpa värsta rottwailern som vakt hund eller att det sprang runt vilda hundar fast ja vet inte om det gör det så mycket i los angeles om rådet.. Man iaf jag har sett en bild där det är en hund med men ja vet inte om den är falsk... Jag läste på gta sajten att man kan ha bmx å skejt .. hoppas man kan göra några trix med båda två. Mer hoppas jag att man måste sova å inte va uppe dygnet runt ... fast hur skulle det se ut mitt i ett uppdrag så somnar han på fläcken japp dte var nog allt förutom allting annat ni har skrivit som smartare poliser å sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag tror de finns hundar eftersom de finns med en i trailern, R* vill säkert att de ska bli en överaskning! Jag hoppas att man kan tända på hus, fast hus ska kunna brännas ner om man startar en skogsbrand, och att de kommer mer än en brandbil. De skulle vara kul om man fick släcka annat än bilar och människor i firetruck missions. Aja, man får väl hoppas och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Skulle vilja att när man klarat spelet så ska man kunna köra alla uppdragen igen om man vill, som det är nu så sitter man bara och lallar när man klarat det, den hemliga ön va också en bra ide, förresten, uppdragen kanske skulle kunna vara där, skulle va coolt Sen skulle jag också vilja ha med den där gängmätaren som finns i GTA 2... Hmm, va nåt mer jag tänkte på, men kommer inte ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag tror de finns hundar eftersom de finns med en i trailern, R* vill säkert att de ska bli en överaskning! Jag hoppas att man kan tända på hus, fast hus ska kunna brännas ner om man startar en skogsbrand, och att de kommer mer än en brandbil. De skulle vara kul om man fick släcka annat än bilar och människor i firetruck missions. Aja, man får väl hoppas och se. Det finns inte med en hund i trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) Det finns inte med en hund i trailern. Finns en scen där det är någonting som påminner om en hund och vissa människor har gett sig fan på att det är en hund, själv är jag lite mer skeptisk... Men den som väntar får se... Redigerad 22 september, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 $100.000.000.000.000 kan jag sätta på att det inte kommer komma med barn i spelet. Då skulle det bli det våldsammaste spelet i historien. Man kan ju inte säga att det är overkligt för att det inte finns barn. Det finns vissa gränser i spel, speciellt när det gäller GTA... det finns faktsigt barn i gta 3 ..! man ser dom inte så ofta men dom brukar hålla till vid tåg stationen--! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts