Peskele Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 skulle vara gött typ om man klarade spelet fick man tillgång till en hemlig ö eller nått roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 looooool!!!! Det vet ja också men ärligt. Typ om du har rånat en bank eller dödat någon i riktiga världen då räcker det ju inte att du bara byter bil läs hela meningen i stället för att skratta visst kan man komma undan om man byter bil och polisen inte ser de, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) $100.000.000.000.000 kan jag sätta på att det inte kommer komma med barn i spelet. Då skulle det bli det våldsammaste spelet i historien. Man kan ju inte säga att det är overkligt för att det inte finns barn. Det finns vissa gränser i spel, speciellt när det gäller GTA... Ok då jag kom på det efter jag postat att dom säkert inte kommer han det för då skulle folk döda dom men det skulle va kul med barn ändå. EDIT: Tonåringar då? Redigerad 20 april, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Jag tycker polisen borde jaga andra som har gjort nått kriminelt oxo.. typ biljakter med andra.. man typ åker lite runt myser har ingen snut efter sig.. sen ser man en bil som bränner förbi efter den kommer 3 poliser Mer streetrace.. mer bråk på gatan.. som man själv inte är med i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 läs hela meningen i stället för att skratta visst kan man komma undan om man byter bil och polisen inte ser de, eller? Ja det är klart man kan komma undan för stunden. Men man är ju fortfarande efterlyst. En stjärna är som bekant en 'Wanted level'. 'Wanted' = Efterlyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Mina åsikter om vad som behövs förbättras: * I Gta (ettan alltså) kunde man lura poliserna, genom att köra in i nån park eller bostadsområde, då körde dom förbi en. Detta skulle jag vilja se istället för att dom åker efter en som magneter. Satsa lite mer på vapnen och animationerna. Det var svagheten i trean och VC. I trean hade man bara modellerat (?) ett känt vapen, bestämt antal kulor (helt fel, m16 = 60 skott ). Visserligen kändes det skönt med arkad, men ändå=) Dessutom låter dom lite fjuttiga också... Fler bilar, dessutom som inte försvinner direkt man kollar bort, eller åker 30 meter ifrån dom. Visst kanske man inte störs så mycket, och spelet flyter ju på lättare, men men. Små detaljer, skotthål osv, antar att dom redan förbättrat massa sånt. Större stadsdelar med mer variation. Gta3 är enligt mig spelet med bästa kartorna. 3 öar som alla såg olika ut. Dock var dom för små. Vice citys 2 öar såg likadana ut, och var svårare att navigera i. Får hoppas de fixar till massa annat nytt också. Gta3 var fruktansvärt kul, Vice city likaså, men man tröttnade eftersom spelaen liknade varandra. Aja, ser fram emot SA. Redigerad 25 april, 2004 av geilisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 körkänslan i båtarna MÅSTE bli bättre. i gtaIII & VC är den så jävla lame! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 körkänslan i båtarna MÅSTE bli bättre. i gtaIII & VC är den så jävla lame!!! håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 *ja tycker att polisen ska jaga andra som kör som galningar *fler vapen *polismotorcyklar *fler båtar *alla ska kunna vara kriminella (snuten ska jaga dom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 skulle vara gött typ om man klarade spelet fick man tillgång till en hemlig ö eller nått roligt Megabra idé!!! hade varit skitballt! Så fanns där kanske nått som var lite extravagant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 - STÖRRE BANA SÅ KLART! - Mycket längre story, alltså mer uppdrag och sånnt. - Smartare poliser - gå in i 90% av alla byggnader - Köpa massor av hus - Köpa annat än hus ex: bil, kläder ect - mer bilar, vapen - ta in på hotel - typ kunna bryta sig in på massa ställen te x: discon, gäng ställen, baser, källare, massa lägenheter! det finns massa som man vill ska finnas, orkar inte rabbla upp allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Alla idéer låter skitskoj jag skulle själv vilja ha: *fartbegränsning på bilarna *att bilisterna inte ä så jäääääää*la tröga när det gäller bilkörning *i fyrvägskorsningar så tvärnintar bilisterna när man kommer med 50 snubilar efter sig i en djävulsk fart *att betala hyra för fastigheter *att kunna köpa en resturang och åka å sno råvaror, möbler e.t.c *att bilens bilrutor blir asfulla med sprickor om man bara råka nudda en lycktstolpe *att jobba som polis/säkerhetsvakt (inte "Vigelante mission") för å tjäna in extra stålar *att använda Soft air gun för å hota fiender eller Paintball för att låtsas döda nån under ett uppdrag *att kunna köpa CD-skivor/band i butiker som man kan lyssna på i bilen *att kuna låna pengar på banken och om man inte betalar inom bestämd ti så skulle det komma ett gäng tjockisar för å ge en stryk *att man ska kunna sno en skateboard från en skateare och åka till en ramp och tävla och fösöka vinna stålar (alternativt förlora) *att tiden på spelet gör segare *att kunna köpa uppgraderingar till vapen som t.e.x lasersikte och ljuddämpare ganska mycket begärt men det skulle va coolt Redigerad 8 maj, 2004 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 att det ska finnas cyklar och skateboard och allt annat förbättrat så att det blir som riktiga livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 fler mc-modeller och lustgastriggade bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 (redigerad) Man borde kunna ta rullskridskor till skillnad från vc och man borde kunna ta folks kläder Redigerad 10 maj, 2004 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 det är sjukt B att nästan alla andra bilister alltid har likadan bil som man själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) jag tror nog ej de kommer barn om jag ska vara ärlig spel får inte innehålla mord på barn och sånt, tror jag iaf Smartare poliser sen tycker jag att man ska kunna komma undan från polisen om man kanske gömmer sej eller tar en bil och kör i väg! man kunde döda barn i ett av fallout-spelen typ allt ni sagt e redan bekräftat jöö Redigerad 8 september, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Tycker att polisen borde ta en fört förtkörning och att man kör mott rött eller inte stannar vid övergångsställe. Då skulle det bli lite mer utmaning att köra lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 man kunde döda barn i ett av fallout-spelen typ allt ni sagt e redan bekräftat jöö ja, det är bekräftat nu, men inte i april då denna tråd skapades och de mesta inläggen skapades.. jag trycker man ska kunna tjäna pengar med gräsklipparen, åka runt till folk å klippa deras gräsmattor på tid, kanske blir ett blip-race i folks trädgårdar, klarar man det får man cash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 ja, det är bekräftat nu, men inte i april då denna tråd skapades och de mesta inläggen skapades.. jag trycker man ska kunna tjäna pengar med gräsklipparen, åka runt till folk å klippa deras gräsmattor på tid, kanske blir ett blip-race i folks trädgårdar, klarar man det får man cash.. aha sorry :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts