Jump to content

Förbättringar...

Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

$100.000.000.000.000 kan jag sätta på att det inte kommer komma med barn i spelet. Då skulle det bli det våldsammaste spelet i historien. Man kan ju inte säga att det är overkligt för att det inte finns barn. Det finns vissa gränser i spel, speciellt när det gäller GTA...

Ok då jag kom på det efter jag postat att dom säkert inte kommer han det för då skulle folk döda dom :mellow: men det skulle va kul med barn ändå.

EDIT: Tonåringar då? :lol:

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker polisen borde jaga andra som har gjort nått kriminelt oxo.. typ biljakter med andra.. man typ åker lite runt myser har ingen snut efter sig.. sen ser man en bil som bränner förbi efter den kommer 3 poliser ;)

Mer streetrace.. mer bråk på gatan.. som man själv inte är med i...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina åsikter om vad som behövs förbättras:

* I Gta (ettan alltså) kunde man lura poliserna, genom att köra in i nån park eller bostadsområde, då körde dom förbi en. Detta skulle jag vilja se istället för att dom åker efter en som magneter.

Satsa lite mer på vapnen och animationerna. Det var svagheten i trean och VC. I trean hade man bara modellerat (?) ett känt vapen, bestämt antal kulor (helt fel, m16 = 60 skott :( ). Visserligen kändes det skönt med arkad, men ändå=) Dessutom låter dom lite fjuttiga också...

Fler bilar, dessutom som inte försvinner direkt man kollar bort, eller åker 30 meter ifrån dom. Visst kanske man inte störs så mycket, och spelet flyter ju på lättare, men men.

Små detaljer, skotthål osv, antar att dom redan förbättrat massa sånt.

Större stadsdelar med mer variation. Gta3 är enligt mig spelet med bästa kartorna. 3 öar som alla såg olika ut. Dock var dom för små.

Vice citys 2 öar såg likadana ut, och var svårare att navigera i.

Får hoppas de fixar till massa annat nytt också. Gta3 var fruktansvärt kul, Vice city likaså, men man tröttnade eftersom spelaen liknade varandra. Aja, ser fram emot SA. B)

Redigerad av geilisch
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- STÖRRE BANA SÅ KLART! -_-

- Mycket längre story, alltså mer uppdrag och sånnt.

- Smartare poliser

- gå in i 90% av alla byggnader

- Köpa massor av hus

- Köpa annat än hus ex: bil, kläder ect

- mer bilar, vapen

- ta in på hotel

- typ kunna bryta sig in på massa ställen te x: discon, gäng ställen, baser, källare, massa lägenheter!

det finns massa som man vill ska finnas, orkar inte rabbla upp allt ^_^:wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla idéer låter skitskoj jag skulle själv vilja ha:

*fartbegränsning på bilarna

*att bilisterna inte ä så jäääääää*la tröga när det gäller bilkörning

*i fyrvägskorsningar så tvärnintar bilisterna när man kommer med 50

snubilar efter sig i en djävulsk fart

*att betala hyra för fastigheter

*att kunna köpa en resturang och åka å sno råvaror, möbler e.t.c

*att bilens bilrutor blir asfulla med sprickor om man bara råka nudda en lycktstolpe

*att jobba som polis/säkerhetsvakt (inte "Vigelante mission") för å tjäna in extra stålar

*att använda Soft air gun för å hota fiender eller Paintball för att låtsas döda nån under ett uppdrag

*att kunna köpa CD-skivor/band i butiker som man kan lyssna på i bilen

*att kuna låna pengar på banken och om man inte betalar inom bestämd ti så skulle det komma ett gäng tjockisar för å ge en stryk

*att man ska kunna sno en skateboard från en skateare och åka till en ramp och tävla och fösöka vinna stålar (alternativt förlora)

*att tiden på spelet gör segare

*att kunna köpa uppgraderingar till vapen som t.e.x lasersikte och ljuddämpare

ganska mycket begärt men det skulle va coolt :lol:

Redigerad av valle-balle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

Man borde kunna ta rullskridskor till skillnad från vc och man borde kunna ta folks kläder :blink:

Redigerad av grand theft auto 1,2,3,vc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 months later...
jag tror nog ej de kommer barn om jag ska vara ärlig :P

spel får inte innehålla mord på barn och sånt, tror jag iaf B)

• Smartare poliser

• sen tycker jag att man ska kunna komma undan från polisen om man kanske gömmer sej eller tar en bil och kör i väg!

man kunde döda barn i ett av fallout-spelen :P

typ allt ni sagt e redan bekräftat jöö :D

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man kunde döda barn i ett av fallout-spelen :ermm:

typ allt ni sagt e redan bekräftat jöö :ermm:

ja, det är bekräftat nu, men inte i april då denna tråd skapades och de mesta inläggen skapades..

jag trycker man ska kunna tjäna pengar med gräsklipparen, åka runt till folk å klippa deras gräsmattor på tid, kanske blir ett blip-race i folks trädgårdar, klarar man det får man cash..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor