GTA_Erik Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag och min brorsa håller på att mixtra lite med GTA 3 och nu undrar jag hur man ändrar t.ex. Triad-skinnet? Jag har exporterat skinnet med TXD-Tool men när jag har satt in det ändrade skinnet tillbaka så ser Triaderna helt vanliga ut. Är det någon som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 det kanske finns 2 traid skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag tror faktiskt att det kanske finns 2. Inte helt säker...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag och min brorsa håller på att mixtra lite med GTA 3 och nu undrar jag hur man ändrar t.ex. Triad-skinnet? Jag har exporterat skinnet med TXD-Tool men när jag har satt in det ändrade skinnet tillbaka så ser Triaderna helt vanliga ut. Är det någon som vet hur man gör? Jag gör: Jag öppnar både ViceTXD och IMG tool, letar reda på vad dem heter (TXD filerna) sparar på en plats (och gör backup) öppna ViceTXD, öppna .txd filen med det. sen kollar du , så har du den där, sen använder du replace funktionen, och sen sparar du,sen erästter du bara .TXD fil, mkt änkelt, jag testade bara med ViceTXD, men det gick åt h*lvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) En ny fråga: Jag sket i det andra och tänkte nu byta ut triadernas .dff! Jag försökte byta ut novy.dff mot gang03.dff, men det såg inte bra ut. Är det någon som vet hur man gör? PS: Är det någon som har gang03.dff och GANG03.TXD? Redigerad 17 april, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 En ny fråga: Jag sket i det andra och tänkte nu byta ut triadernas .dff! Jag försökte byta ut novy.dff mot gang03.dff, men det såg inte bra ut. Är det någon som vet hur man gör? PS: Är det någon som har gang03.dff och GANG03.TXD? Jag har både gta vc och gta3, och så...Ska se om jag hittar den (alltså om jag hinner, håller på med lite grafik till vc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts