seal Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Vilka moddar kan man lägga in utan att behöva göra om hela spelet?? Säg en kategori på gtamods.com som man kan använda utan att göra om allt i spelet... förutom skins Och om man moddar så att man måste göra om, om man då installerar om VC kan man använda sina gamla sparfiler då??? Redigerad 16 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vilka moddar kan man lägga in utan att behöva göra om hela spelet?? Säg en kategori på gtamods.com som man kan använda utan att göra om allt i spelet... förutom skins Och om man moddar så att man måste göra om, om man då installerar om VC kan man använda sina gamla sparfiler då??? 1. Alla utom main.scm! 2. Dina sparfiler ligger kvar i Mina Dokument/GTA vice city user files/ så de är ingen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 1. Alla utom main.scm! 2. Dina sparfiler ligger kvar i Mina Dokument/GTA vice city user files/ så de är ingen fara. 1. Jo men jag menade om ni visste vilka som inte hade felen.. Jaja, jag får väl chansa och se om det är med någon main.scm med då 2. Jo det vet jag Men jag menar, det förstör inte sparfilet på något sätt när man ändrar filer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 1. Jo men jag menade om ni visste vilka som inte hade felen.. Jaja, jag får väl chansa och se om det är med någon main.scm med då 2. Jo det vet jag Men jag menar, det förstör inte sparfilet på något sätt när man ändrar filer??? 2. Nej de förstör inte sparfilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts