seal Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Klarar inte de uppdraget Jag blir dödat av FBI nät jag ska rymma... :S Något tips hur jag ska kunna fly vapen, annars har jag ju en hagelbössa med 425 skott eller något sådant, kanske ska ta och använda den, störande är ju när man dödar dom fast dom inte är döda :S... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 ta helikopter som man får, parkera den vid stranden men inte för långt ut då försvinner den, spring upp i huset som vanligt, när man har tagit fotot tar man upp en uzi* som man kan springa med och dödar FBI som står på vägen ner, sen när man är ute springer du till helikoptern och flyger till stället man ska till, FBI står vid film studion landa och SPRING till ringen.......klart *rekomenderar: mp5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 ta helikopter som man får, parkera den vid stranden men inte för långt ut då försvinner den, spring upp i huset som vanligt, när man har tagit fotot tar man upp en uzi* som man kan springa med och dödar FBI som står på vägen ner, sen när man är ute springer du till helikoptern och flyger till stället man ska till, FBI står vid film studion landa och SPRING till ringen.......klart *rekomenderar: mp5 okej, ja jag har mp5 , får väl försöka ÄNNU en gång då är det bara FBI, inga poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Jaja, nu klarade jag uppdraget. Jag sköt huvudet av alla jag såg Men nu har jag lite andra frågor: Uppdraget för Bikerklubben då man ska få upp en kausmätare, ska alla poliser försvinna när uppdraget är klart? För på min gamla sparfil som det var fel på så hade jag fem i wantedlevel efter att jag klarat uppdraget, skulle det vara så??? Och vad ska man göra för att köra den där skjutbanan (minns inte vad den hette...) jag kan bara springa runt och kolla på allt, hur startar man den SÅ nu är jag på uppdraget efter den där... Några tips på den??? Jag ramlade ner när jag körde den, men en fråga: Ska man ha klarat det innan klockan 7:00 eller? Tyckte att det stog så... Redigerad 16 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 menar du uppdraget när man ska ta en PCJ 600 och hoppa över massa tak för att ta sist tända en strålkastare? Första gången jag varvade spelet ( det savegame som jag blev av med... :'( klarade jag det med att bara ta sats innan varje hopp och hoppa på. Man behöver inte stressa, man har gott om tid. ) Och ja det är före klockan 6:00 eller 7:00 på morgonen du måste hunnit och ändrat strålkastaren annars blir det mission failed. Andra gången jag varvade spelet körde jag igen med PCJ och hoppade, sen ramlade jag ner 3 gånger vid samma ställe så då tänkte om det fanns nåt annat sätt och göra uppdraget på...Då tänkte jag på helikopter. Drog iväg fort som fan, hämtade en helikopter flög igenom resten av checkpointsen och klarade uppdraget. Dock så måste du klara det 2 första hoppen utan helikopter pga du måste krossa ett fönster för att börja. ( har jag för mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 bikerklubben uppdraget ska du bara skuta på bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Och vad ska man göra för att köra den där skjutbanan (minns inte vad den hette...) jag kan bara springa runt och kolla på allt, hur startar man den är det där du möter phil? om det är det går du bara in i ringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 efter du har skjutut så säger han om han vill ge dige ett jobb. klarat ej få jobb försök igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) bikerklubben uppdraget ska du bara skuta på bilar Det vet jag väl, läs vad jag frågade om det uppdraget... Redigerad 17 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jaja, nu klarade jag uppdraget. Jag sköt huvudet av alla jag såg Men nu har jag lite andra frågor: Uppdraget för Bikerklubben då man ska få upp en kausmätare, ska alla poliser försvinna när uppdraget är klart? För på min gamla sparfil som det var fel på så hade jag fem i wantedlevel efter att jag klarat uppdraget, skulle det vara så??? Och vad ska man göra för att köra den där skjutbanan (minns inte vad den hette...) jag kan bara springa runt och kolla på allt, hur startar man den SÅ nu är jag på uppdraget efter den där... Några tips på den??? Jag ramlade ner när jag körde den, men en fråga: Ska man ha klarat det innan klockan 7:00 eller? Tyckte att det stog så... nej så bör det inte vara -men jag har det ju till ps2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Det vet jag väl, läs vad jag frågade om det uppdraget... sry...sry, jo poliserna försvinner inte man måste måla om bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Klarar inte de uppdraget Jag blir dödat av FBI nät jag ska rymma... :S Något tips hur jag ska kunna fly vapen, annars har jag ju en hagelbössa med 425 skott eller något sådant, kanske ska ta och använda den, störande är ju när man dödar dom fast dom inte är döda :S... du ska SPRIIIINGGGAA! jag hade 3 liv när jag satt mig i en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 du kan komma till din skjutbana när som helst efter att du klarat mailbu-uppdraget där du ska skjuta på skjutbanan, med Phil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) sry...sry, jo poliserna försvinner inte man måste måla om bilen Okej, får väl göra som förra gången: Åka så att bilen står framför ett Pay 'n' Spray och sedan skjuta... Och sedan måla om Man får upp kausmäteren mycket när man skjuter på helikoptern Henkibojj: Jag menar den där skujutbanan i en ammunitionsaffär i DownTown, eller är det den du menar? Xemtoth: Bil själv tog man ju helikoptern man fick till det uppdraget Redigerad 17 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 själv tog man ju helikoptern man fick till det uppdraget de va ja som sa de tilll han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 ja, det finns bara en skjutbana såvitt jag vet, och den är i downtown. Först efter att du klarat Malibu-uppdraget där du ska skjuta på banan, kan du försöka med att få fast reload-funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts