Pico Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Pannkakor! Våfflor är dock inte heller så dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Våfflor! Känns mycket fräschare än pankaker tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Pannkakor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 PANNKAKOR! *DUNK* *DUNK* PANKAKOR! *DUNK* *DUNK* Vote : Pannkakor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 kan inte bestämma mig är lika gott tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jävla pankakor!!!!! ( ) fan Våfflor aeger juu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Våfflor!!! Mycket godare! Gjorde och åt det på hemkunskapen idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 vote:våfflor fast pannkaker är heller inte så dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Våfflor såklart, vad tänker ni med ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Våfflor såklart, vad tänker ni med ?! Pekfingret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Pannkakor aeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag svarar inte i en poll där ordet "bästigast" förekommer. Men iallafall, både är lika gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Pann kakor. Men sen kommer tåfflor(våfflor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag svarar inte i en poll där ordet "bästigast" förekommer. Men herregud, skaffa dig lite humor. Anledningen till att jag tog det ordet (som jag mycket väl vet inte finns) är för att det ska ge en lite oseriösare touch till en Poll som redan är halvt oseriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Vote: Pannkakor! Får det varje fredag till middag hemma. Och ingen sån där j*vla tjockpannkaka!! Redigerad 17 april, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 VOTE: pannkakor- favvorätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 oh no.. pannkakor leder.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 We're doomed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Men herregud, skaffa dig lite humor. Anledningen till att jag tog det ordet (som jag mycket väl vet inte finns) är för att det ska ge en lite oseriösare touch till en Poll som redan är halvt oseriös. Haha, ta det lugnt! Skojjade bara Redigerad 17 april, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Våfflor är ju godare men pannkakor kan man äta hur många av som hellst.. Men en våffla med grädde och sylt.. Vote: Våfflor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts