Topp3 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Rösta på. Personligen föredrar jag pannkakor. Våfflor är så... frasigt och kladdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Våfflor är min favoriträtt, sen pannkakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Pannkakor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Våfflor, finns inget härligare än denna knapriga substans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 vote: Pannkakor. Våfflor är jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Pannkakor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Våfflor! Fast pannkakor är också himla gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) humm... svårt val... men.. våfflor med glass vinner är pannkakor med sylt Vote: Våfflor! Redigerad 16 april, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Pannkakor (Åtminstone så länger det är "tjockpannkakor" inte såna där tunna som knappt är nåt att tugga på och inte smakar ett jota. Fast våfflor är också ganska gott ifall man har lite glass till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Pannkakor (Åtminstone så länger det är "tjockpannkakor" inte såna där tunna som knappt är nåt att tugga på och inte smakar ett jota. Fast våfflor är också ganska gott ifall man har lite glass till Det är ju dom man vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Pannkakor Våfflor består ju bara av knaprig pannkaksdeg med massa luft som håller upp den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Tror jag tar våfflor (inte skolans tjoockisar) , typ ha på jordgubbssylt , grädde , glass mmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Våfflor!! så jädra gött och kladdigt.. Vote: Våfflor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) ph34r! Våfflor leder. *slår till alla våffeldiggare med en pannkaka* http://www.frisknet.com/pannkaka.jpg Redigerad 16 april, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag gillar alla sorts pannkakor/våfflor. Det är mina favoriträtter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) ph34r! Våfflor leder. *slår till alla våffeldiggare med en pannkaka* ohh aaj!! *Fixar lite Våfflor nu* och jag ska spela in en film när jag äter den och skicka den till dig på Msn Tobbe!! Redigerad 16 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 vote: null vote är det bara jag på det här forumet som tycker att det är äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Pannkakor speciellt pannkakorna i thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) VOTE: http://student.educ.umu.se/~vt01pawa/bilder/pannkaka.jpg Men våffla är också gott Edit:Add3, kan inte du ladda upp den här så att ALLA kan se när du äter våfflor? Redigerad 16 april, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Pannkakor kan man ju slänga i räkor i och få räkcrepes.. det kan man inte med våfflor.. alltså drar nog pannkakor längsta strået för mig Redigerad 16 april, 2004 av ElGato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts