darkjak Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Tegel e snyggt. Sätt dit lit konstig grafitti på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Nej tack, ingen graffiti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Stugan är klar. Den kommer att ersätta en av villorna på Starfish Island. (Den med bikini-poolen.) Släpps ikväll eller imorgon. Jag har en fråga också: Jag ska ju flytta huset som ska ersättas. Går det bra att bara sänka huset så att det kommer under marken? Tänkte bara så att inte spelet hänger sej eller så. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 nej jag tror inte det låser sig. En del husen har en liten bit under marken. Ska nog gå bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Tack. Kunde iof testat själv, men jag hade inte tid. Kom hem nyss och nu ska jag slutföra det sista av arbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Nu är HOUSE 1.0 uploadat på GTAmods.com Allt som återstår är att en moderator ska godkänna modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Nu är HOUSE 1.0 uploadat på GTAmods.com Allt som återstår är att en moderator ska godkänna modden. Äntligen ett hus (men jag kan inte använda den) :'( (har inte gta:vc ska skaffa det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Jag har gjort en ö till vice city som stugan kanske kan stå på. Annars bygger jag något nytt på ön. BILD: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 (redigerad) fin ö, hur har du gjort den? vill gärna veta Redigerad 10 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 fin ö, hur har du gjort den? måste gärna veta måste gärna? Hur är din svenska? btw, nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 ojj sorry.. menade "vill" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Jag gjorde den snabbt i zmodeler. Ska göra en ny som inte är så kantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 När släpper du den till GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Nej tack, ingen graffiti. Och vad är det för fel på graffiti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Och vad är det för fel på graffiti? Mycket.. Alla behöver väl inte gilla det bara för att du gör det? Jag personligen tycker det ser ut som smörja.. Finns en liten del graffiti jag gillar.. Inom vissa små små ramar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Mycket.. Alla behöver väl inte gilla det bara för att du gör det? Jag personligen tycker det ser ut som smörja.. Finns en liten del graffiti jag gillar.. Inom vissa små små ramar.. De har ja inte sagt heller, men de lät som om han......äh de e svårt o förklara, men bara för att ja e helt beroende av en grej behöver ju inte andra vara det, ja håller med om att de kan va fult, men en snygg piece på en laglig plats så att man kan lägga ner mycke tid, de finns inge som slår det Redigerad 15 maj, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts