Copstar Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 då är det ingn fara än jag har 670 faces nu Men om man öppnar filen i 3d studio och sen sparar i .x och gör en .col fil som en förenklad model går det? (hoppas ni förstår ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) *** Redigerad 7 maj, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 kan jag få experimentera med ditt gamla hus??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) Om du vill kan du få modellen. Jag släpper den till allmänheten. Gör vad ni vill med den. Kopiera den. Modifiera den. Sprid den. Lägg upp den på er hemsida och skriv ert namn under och påstå att det är ni som har gjort den. Den är totalt FRI!! Ingen copyright! Ingen ägare! Den är sin egen modell. Och vemsomhelst får göra vadsomhelst med den. Varsågoda:house.dff.zip Redigerad 18 april, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag fattar inte!! Jag la in det lilla jag hunnit på mitt nya hus i VC och det startade som vanligt. Men när jag kom för nära huset så kraschar spelet och jag kommer tillbaka till windows!!! :'( :'( Jag tappar mitt tålamod!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Har du nån gammal version av huset??? Kanske du har lagt in nån objekttyp som spelet inte stödjer... Kanske delar av ditt hus kraschar in i nåt annat objekt, som ett träd eller annat hus... Jag väntar fortfarande på Zmodellerguiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Harru tappat stinget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Öhh...ja.. Jag har lagt huset på hyllan tills vidare. Det kanske blir ett hus senare, eller en annan mapp-mod. Jag moddar och håller på nu, men inget stort. Inget som jag tror är av allmänt intresse, därför inte heller något jag kommer att ladda upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Nu kan jag glädja (?) er med att jag har tagit ner arbetet med huset från hyllan och börjat jobba igen. Nu har jag ett problem - igen, som jag inte fattar! Jag har importerat huset i VC men det är OSYNLIGT!! På bifogad bild syns en del av husets tak i gul-transparent. Jag tror (eller jag är 100% säker på) att det gula är ljuset från gatlyktan som slår ner på det osynliga husets tak och därmed gör den delen av taket synlig. Jag begär ingen hjälp, men om någon sitter inne med svaret på gåtan så... Men jag har iallafall börjat jobba igen och den här gången ska jag inte ge upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 äntligen blir det kanske ett hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vad ska man kunna göra i huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vad ska man kunna göra i huset? inget tror jag kan man inte göra en medelstor ö där man gör en by en "village mod" med hus och ett torg och kyrka och kanske flytta lite folk dit som går runt lite affärer ett caffé m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Nej, det finns inget att göra i huset. Men man ska kunna gå in iallafall och titta ut genom fönstret. Och jag ska göra så att huset finns med på radarn åxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Huset är importerat till mitt VC! Och bäst av allt är att det fungerar! Huset är inte texturerat ännu! Har bara slängt på en test-textur. Nu är det nog inte så långt kvar tills "House" kommer att släppas. BILD: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Bra jobbat! i salute you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Huset är importerat till mitt VC! Och bäst av allt är att det fungerar! Huset är inte texturerat ännu! Har bara slängt på en test-textur. Nu är det nog inte så långt kvar tills "House" kommer att släppas. BILD: Vill ha huset när det är klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag kanske ska byta ut stugan mot det lilla skjulet, som man kan spara i, på ett tal, nära downtown. (Om det inte hör till downtown.) Då skulle man kunna spara i MITT hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Kan du konvertera den till GTAIII? Skulle passa perfekt vid stranden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 det skulle vara roligare om du bytte ut vercetti estate mot ditt hus äkta stor tomt och sen står en sketen liten låda på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) @skribb Tror inte att jag klarar att byta ut mot Vercetti Estate. Då måste nog main.scm ändras. Men det skulle vara coolt. @darkjak: Ett hus till GTA3 ska väl inte vara omöjligt. Men först till VC. *Edit Just nu pågår texturering för fullt! *Edit 2 Kanske inte passar så bra men...det blir röda tegelväggar. Redigerad 8 maj, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts