StellHell Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Var det där den bra positionen du tänkt ut, Stell? På gräset framför Ocean View Hotel. Hehe, nej nej nej.. Men eftersom jag såg att den va så liten i moomapper så skulle jag bara se hur stor den va ingame och då är det lättare om den är så nära som möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Men den är väl lika stor i propotion till andra föremål i Moomapper som ingame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Men den är väl lika stor i propotion till andra föremål i Moomapper som ingame. Ja, det är den.. Men tommy finns inte i moomapper och det såg ut som han kanske skulle kunna komma in i öppningen till kyrkan.. men icke.. Det va fel på col filen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Copstar har fixat Col-filen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Jag kan säga det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Gör det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) Nu är col filen klar SÅ SNART KOMMER EN BETA!!!! Jo, är det någon som vet hur man gör "kross-bart" glas Redigerad 12 maj, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Nu är col filen klar SÅ SNART KOMMER EN BETA!!!! Jo, är det någon som vet hur man gör "kross-bart" glas weeee min idé me krossbart glas w00t w00t w00t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 weeee min idé me krossbart glas w00t w00t w00t bara för det är du med på en gravsten (gravsten=credits ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 snyggt lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Riktigt snyggt när kommer den första betan att släppas. Vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 bara för det är du med på en gravsten (gravsten=credits ) Yeah! I'm in VC..Sweeet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Yeah! I'm in VC..Sweeet! Nja,.. nu är du bara med i zmodeller Men snart så ska en beta släppas och då är du med i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nja,.. nu är du bara med i zmodeller Men snart så ska en beta släppas och då är du med i vc weeee jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Va grym min gravsten var! (jag har gjort den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 hur ser präst-skinnet ut, som Xemtoth gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) hur ser präst-skinnet ut, som Xemtoth gjort? det visas antagligen när kyrkan kommer ut.. Den ska inte visas fören dess Redigerad 13 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 det visas antagligen när kyrkan kommer ut.. Den ska inte visas fören dess Jag har det på min dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag har det på min dator.. Ja men den ska inte visas för allmänheten för en kyrkan kommer ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ja men den ska inte visas för allmänheten för en kyrkan kommer ut.... Nej nej nej.. Klart jag inte ska det.. Skulle ju bara skrämmas lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts