minigun Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Måste fråga....blir det någon kyrka Copstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) Måste fråga....blir det någon kyrka Copstar? Jo men jag hatar skolan och min dator den vill inte starta gta:vc så jag kan inte testa :'( (det är orginal) och skolan hatar jag för att vi har haft 2 prov matte och historia och dem är inte mina favorit ämnen :"> Redigerad 29 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 och skolan hatar jag för att vi har haft 2 prov matte och historia och dem är inte mina favorit ämnen :"> Vet vad du menar. Har skitmånga prov dom kommande veckorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Nu behöver jag hjälp Hur får man bort BOUND-GIZMO knappen tryckte där för att se vad som hande :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 weee.. gizmo ajja.. jag vet inte va de är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Nu behöver jag hjälp Hur får man bort BOUND-GIZMO knappen tryckte där för att se vad som hande :'( :'( tryck på caculate så försvinner gizmo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) tryck på caculate så försvinner gizmo.. Tack Nu är kyrkan nästan klar... Det som fattar är det där skiten i moomapper och gta vill inte funka Så jag kommer inte att släppa en beta (om ingen snäll person har lust att fixa en bra possition) (kontakta mig på msn) (kanske senare ska försöka flytta en Ö och göra den till en Gammal by ute i havet där den kanske ska stå) EDIT: varför försvinner bilden om man fottar från en film i windows.media.player?? Redigerad 8 maj, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 jag kan fixa dit kyrkan om du vill.. har en bra posision som jag tänkt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) tadaa Första INGAME bilden (taget av STELLHELL) Redigerad 8 maj, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Snyggt!!! Detta bör du ändra dock: Fönstret Ett rum uppe i tornet som man kan snipra från Göra den större Annars perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Snyggt!!! Detta bör du ändra dock: Fönstret Ett rum uppe i tornet som man kan snipra från Göra den större Annars perfekt!!! nja vet inte om jag ska göra så mycket mera Skaker jag ska göra 1.Förstora 2.Fixa fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 BRA!!! sen ska jag fortsätta att konvertera in min bil från 4x4evo till vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Inte till GTA3??? BLÄÄÄÄ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Inte till GTA3??? BLÄÄÄÄ!!!! GTA3??? Gillade du den inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 DET ÄR DET JAG MENAR!!! JAG VILL HA DEN TILL GTA3!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 DET ÄR DET JAG MENAR!!! JAG VILL HA DEN TILL GTA3!!!! ok kan göra till gta3 ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 ok kan göra till gta3 ochså du behöver ju inte göra ngt då gta3 och gtavc har samma filformat och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Var det där den bra positionen du tänkt ut, Stell? På gräset framför Ocean View Hotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 du behöver ju inte göra ngt då gta3 och gtavc har samma filformat och allt Men först ska kyrkan vara klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts