Graul Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Är det någon som skulle kunna göra ett kyrk fönster i dystra färger?? här får du en kyrkfönstertextur kyrkf_nster.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 här har jag lagt in en bild på en kyrka till vc som finns att downloada på: http://www.gta3mods.de/gtavc_maps.php den finns ungefär i mitten, men här har du en bild på hur den ser ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 men jag vet inte om man kan gå in i den, så kan inte du göra en likadan, sno den och gör om den så man kan gå in i den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag kan försöka göra ett prästskin, men lovar inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 men jag vet inte om man kan gå in i den, så kan inte du göra en likadan, sno den och gör om den så man kan gå in i den??? jo jag skulle kunna försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Fy fan va bra... jag ska nog skaffa din mod när den e klar.... och du, gör så att det irrar runt folk i kyrkan eller nått, så gud verkligen ser att Tommy Vercetti VERKLIGEN är en syndare!!!! hhehe kan nån säga hur man får en speciell bild varje gång man lägger in nåt..??, ALLTSÅ UNDER DET MAN SKRIVIT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 en bild från mitt prästskin, ser kanske inte ut som en präst, men ändå... ska försöka göra ett nytt, bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 ser ut som en knark kung från typ colombien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 hahaha! typ nae såhär ska väl en präst se ut eller?? hehe... Kan ni inte göra ett satanist skin osså? hade vatt ballt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 (redigerad) jojo, men jag hittar ju ingen bra player-model ju... är värdelös på att göra egna... EDIT: förresten, hur ser en satanist ut? Är det här en bra början? är inte färdig än... Redigerad 19 april, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 skriv 666 på tröjjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 jojo, men jag hittar ju ingen bra player-model ju... är värdelös på att göra egna... EDIT: förresten, hur ser en satanist ut? Är det här en bra början? är inte färdig än... Satanister har svart långt hår.. Målas sig vita i ansiktet och kålsvarta runt ögonen läpparna och naglarna.. Sen så bär dom satanistkors i skit.. Finns massa du kan fixa på den tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) men du, kolla in den här människan dåå, du kan väll sno lite från den här... Redigerad 20 april, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) okej, men jag är värdelös på att göra nya modeller ju... (till spelaren då) EDIT: kanske lite för vit i ansiktet? å kanske lite för svart runt ögonen? eller? Redigerad 21 april, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Varför funkar inte kyrkan eller någonting annat att ladda ner från gta3mods.com :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 en bild från mitt prästskin, ser kanske inte ut som en präst, men ändå... ska försöka göra ett nytt, bättre... En prästkrage (eller vad det nu heter) skulle sitta fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 jo, men med den playermodellen går det typ inte att göra texturer på halsen eller vad man ska säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 okej, men jag är värdelös på att göra nya modeller ju... (till spelaren då) EDIT: kanske lite för vit i ansiktet? å kanske lite för svart runt ögonen? eller? Lite lite för vit i ansiktet.. Man ska typ se att det är på sminkat.. Sen kan du göra det svarta liiite mindre runt ögonen.. Annars va det skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 okej, men jag är värdelös på att göra nya modeller ju... (till spelaren då) EDIT: kanske lite för vit i ansiktet? å kanske lite för svart runt ögonen? eller? Kanske lite mindre vit och hela kroppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 testade att göra ett eget.. Inte klart än men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts