minigun Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Du låter lite föör självsäker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 gör jag Men nu undrar Jag ifall man ska ta ´bort all text i bridge.ipl/ide och sen klistra in allt annat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 gör jag Men nu undrar Jag ifall man ska ta ´bort all text i bridge.ipl/ide och sen klistra in allt annat??? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Och nyt ut "namn" mot namnet på din fil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Du låter lite föör självsäker.. Jag e själv säker när det gäller texturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Det där såg inte alls dåligt ut! Jobba på. Jag längtar att se den när den är färdig. Har inte riktigt fått någon bild av hur bra den är gjord. Den är kanske nerladdningsvärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Är det någon som skulle kunna göra ett kyrk fönster i dystra färger?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Är det någon som skulle kunna göra ett kyrk fönster i dystra färger?? Rita i photoshop eller Zmodeller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) :'( Jag har försökt men det blev inge bra :'( Kan man sätta in kyrko bänkar i ? (men man sätter i hop allt till ett object) Redigerad 17 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Ja, det måste väl gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Lite bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Det ser bra ut Men taket ser lite hmm hmm konstigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Det ser bra ut Men taket ser lite hmm hmm konstigt ut vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Skit snyggt ! Jag tror att han menar detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) texturena?!? Jo jag undrar m jag ska göra ett stort torn där man kan gå upp i eller omm jag ska ha som det e nu? Redigerad 17 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 texturena?!? Jo jag undrar m jag ska göra ett stort torn där man kan gå upp i eller omm jag ska ha som det e nu??? Skulle vara coolt med ett torn som man skulle kunna titta på utsikten och kanske skjuta lite folk med snipern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Skulle vara coolt med ett torn som man skulle kunna titta på utsikten och kanske skjuta lite folk med snipern hehehe jo det skulle va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Det verkar snyggt. Men hur stora ska fönstrena vara egentligen?? Ska det vara ett normalstort fönster, så kommer ju kyrkan bli skitliten!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 nej det ska bli en jättte kyrka typ en katedral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 gör ett präst skin oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 jag kan testa om inte någon annan vill göra ett?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts