Copstar Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jo jag tänkte göra en Kyrka men nudrar ifall man kan göra så att man kan gå in i den??? Är det bara att bygga den så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jo jag tänkte göra en Kyrka men nudrar ifall man kan göra så att man kan gå in i den??? Är det bara att bygga den så? Du kan ju bygga den ihålig så att säga.. Som pizzeriorna och affärerna är.. Eller menar du sä det är svart och om du går där kommer du till ett rum..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 ja menar som en affär/cAFE'e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 ja menar som en affär/cAFE'e Då är det bara att bygga allt för "hand".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 En förhands titt Började när topicen skapades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 En förhands titt Började när topicen skapades Snygg! iallfall början på den :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Glöm inte dörren bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Nice Nice.. Bara lite konstiga mått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Konstiga Mått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Ja konstiga mått.. Tornen är lite olika snea.. Småtornen på sidorna är helt olika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jaha, kollade inte så noga..men det går ju att justera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) jo den är lite sne men beror på att jag inte hittade någon blueprint Men det är en gamal sne kyrka Hur får man in den i spelet?? Det är en massa koder och skit Redigerad 16 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Nu går den att använda men vet inte hur man sätter in den i spelet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Läs hultans guide http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8773 Inte svårt alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Har du texturer till den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 shit.. snyggt! alltid när ja gör sånna där grejjer så blir det bara fel... Kuber är lätt men när man ska göra andra T.ex platta så blir det fel.. är det någon som vet hur man gör ifall den inte blir solid på vissa ställen? det brukar bli så att man kan gå igenom på vissa ställen av den men på vissa ställen så är den solid.. sen kan den bli solid utanför också! ska man göra något med coll filen eller? hjälp snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Har du texturer till den då? nä men ska göra egna och låna från något foto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Den blir nog ganska svår att texturera. Jag oroar mig för textureringen på mitt "House". Jag är inte riktigt så hemma på det området... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Vad ska du ha med kyrkan till??? Det är ju syndigt att ha vapen i heliga byggnader??? Och var ska du ställa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag vet inte riktigt vart jag ska ställa den först måste jag få igång vice city sen få in kyrkan någonstans sen välja plats (tror det kommer att försvinna lite hus i vice city) (tänkte försöka ha en kyrko gård ochså) Det kan inte vara så svårt att texturera jag vet i allafall hur man texturerer en bil från skratch Men ska man ta bort alla koder i bridge.ipl/ide och sen klistra in eller ska man bara klistra in dom??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts