Esperanto Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Vet nån hur man kan göra så att min Micrsoft Håller med till 100%! blir till 97 från 2000 jag bara undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Kanske Hultenius borde ta bort Håller med till 100%! filtret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Vet nån hur man kan göra så att min Micrsoft Håller med till 100%! blir till 97 från 2000 jag bara undrar? För att få W0RD från 2000 till 97 avinstallerar du 2000 och installerar 97.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 hehe.. jag tycker w0rd-filtret e rätt roligt Tycker Hultan kan ha tema-veckor.. Varje vecka nåt nytt ord som blir nåt annat.. hehe.. T.ex så att "och" blir "jag älskar spenat" istället.. kan ju bli massa kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 hehe.. jag tycker w0rd-filtret e rätt roligt Tycker Hultan kan ha tema-veckor.. Varje vecka nåt nytt ord som blir nåt annat.. hehe.. T.ex så att "och" blir "jag älskar spenat" istället.. kan ju bli massa kul Vilken otroligt bra idé. Då blir det roligt att lista ut det nya ordet som valts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Tror inte Hultenius kommer att göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Esperanto, testa det här: Verktyg --> Alternativ --> Spara --> Inaktivera funktioner som inte stöds av Håller med till 100%! 97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Kanske Hultenius borde ta bort Håller med till 100%! filtret. Ääääh... Det är fan kultur i forumsamanhang.. Kommer ihåg precis den dagen hultan fixade det.. [skryt] Min förkänst att det blev som det blev.. [/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Kan man inte göra så att Wo rd med stor bokstav står kvar, oförändrat, men wo rd med små bokstäver ändras till Håller med till 100%!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Ääääh... Det är fan kultur i forumsamanhang.. Kommer ihåg precis den dagen hultan fixade det.. [skryt] Min förkänst att det blev som det blev.. [/skryt] [RÄTTSTAVNING] Förtjänst [/RÄTTSTAVNING] Redigerad 16 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 [RÄTTSTAVNING] Förtjänst [/RÄTTSTAVNING] Har du skannat in den där femhundralappen själv bör du radera den....det är olagligt att skanna in en sedel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 För att få W0RD från 2000 till 97 avinstallerar du 2000 och installerar 97.... Kan man ladda ner Håller med till 100%! 97 nånstans i nätet eller är det olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Har du skannat in den där femhundralappen själv bör du radera den....det är olagligt att skanna in en sedel..... Hur vet du att han har scannat in den? Han kanske har suttit och ritat bilden pixel för pixel i paint och det är inte olagligt... naturligtvis har han ju inte gjort det men han kan ju säga att han gjort det för ingen kan bevisa motsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 LOL, hur gör man för att ladda ner "Håller med till 100%!" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Varför ska du ha Microsoft Håller med till 100%! 97 om du har Håller med till 100%! 2000 ? 2000 är väl bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Hur vet du att han har scannat in den? Han kanske har suttit och ritat bilden pixel för pixel i paint och det är inte olagligt... naturligtvis har han ju inte gjort det men han kan ju säga att han gjort det för ingen kan bevisa motsatsen. Ja, självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 men säg bara vart man kan ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 looool fan jag fatta det inte först , trodde först att du skulle installera om din data med windows 97 till 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 looool fan jag fatta det inte först , trodde först att du skulle installera om din data med windows 97 till 2000 Windows 97!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Windows 97!? vet att det inte finns men , visste inte vad mer det kunde vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts