Xemtoth Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ärver man dem äfter man dödat Diaz? (jag har klarat ut spelet) Alltså tar "över"? i sånnafall kan det ju inte vara så, vercettis gäng killar har rött hår, och blont hår, medans diaz killar har; en kille med svart hår och flint, en kille med svart hår och murstach. har dem något samband ändå? eller går nån snubbe runt och säger att dem ska joina tommy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Jag vet inte svaret på frågan men hur kan en ha Svart hår och flint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 man har nog fått nya, jag tror nog inte att dom vakterna hade uppskattat om du hade dödat deras boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 man har nog fått nya, jag tror nog inte att dom vakterna hade uppskattat om du hade dödat deras boss Men ¨brukar vara så att endel gäng respekterar den som dödar deras gäng boss...men jag tror oxo att det e nya..men vart kommer dem ifrån? några lodisar på gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Men ¨brukar vara så att endel gäng respekterar den som dödar deras gäng boss...men jag tror oxo att det e nya..men vart kommer dem ifrån? några lodisar på gatan? Vercetti känner ju väldigt många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vercetti känner ju väldigt många hmm...Ja...sant...Kanske ett gäng från Liberty City eller Vice city som inte har någon ledare, som vill ha en bra och rik ledare, och som har fina fastiheter (särskilt Vercetti estate) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 hmm...Ja...sant...Kanske ett gäng från Liberty City eller Vice city som inte har någon ledare, som vill ha en bra och rik ledare, och som har fina fastiheter (särskilt Vercetti estate) hehe, ja Men vart var det man hittade Vercettis beskyddare, inte är det väl DOM??? Dom skjuter bara på andra gäng (bra ) men inte på snuten vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 hehe, ja Men vart var det man hittade Vercettis beskyddare, inte är det väl DOM??? Dom skjuter bara på andra gäng (bra ) men inte på snuten vad jag vet... Dem är inga beskyddare..dem är gäng killar...alltså ett gäng, när man har 100% så kan man hämta 3 st livvakter i vercetti estate som ser ut som dem...dem sitter i soffan i rummet till höger DEM är beskyddare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Dem är inga beskyddare..dem är gäng killar...alltså ett gäng, när man har 100% så kan man hämta 3 st livvakter i vercetti estate som ser ut som dem...dem sitter i soffan i rummet till höger DEM är beskyddare Rummet till höger?? enar du inte till vänster från det håller man början när man går in på sitt sprade data??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Rummet till höger?? enar du inte till vänster från det håller man början när man går in på sitt sprade data??? jo...men från dörren där man kommit in, där är det från höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts