Jump to content

Ang Vercetti gang, Diaz Gang

Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Ärver man dem äfter man dödat Diaz? (jag har klarat ut spelet) Alltså tar "över"? i sånnafall kan det ju inte vara så, vercettis gäng killar har rött hår, och blont hår, medans diaz killar har; en kille med svart hår och flint, en kille med svart hår och murstach. :) har dem något samband ändå? eller går nån snubbe runt och säger att dem ska joina tommy? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm...Ja...sant...Kanske ett gäng från Liberty City eller Vice city som inte har någon ledare, som vill ha en bra och rik ledare, och som har fina fastiheter (särskilt Vercetti estate) ^_^

hehe, ja :P

Men vart var det man hittade Vercettis beskyddare, inte är det väl DOM???

Dom skjuter bara på andra gäng (bra :D) men inte på snuten vad jag vet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe, ja :rolleyes:

Men vart var det man hittade Vercettis beskyddare, inte är det väl DOM???

Dom skjuter bara på andra gäng (bra ^_^) men inte på snuten vad jag vet...

Dem är inga beskyddare..dem är gäng killar...alltså ett gäng, när man har 100% så kan man hämta 3 st livvakter i vercetti estate som ser ut som dem...dem sitter i soffan i rummet till höger :D DEM är beskyddare B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem är inga beskyddare..dem är gäng killar...alltså ett gäng, när man har 100% så kan man hämta 3 st livvakter i vercetti estate som ser ut som dem...dem sitter i soffan i rummet till höger B) DEM är beskyddare :rolleyes:

Rummet till höger?? enar du inte till vänster från det håller man början när man går in på sitt sprade data??? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor