Panimala Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) Länk med bilder och info vad säger ni? Det låter sjukt.. Redigerad 15 april, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 varför inte till xbox!?!? :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 jayhayhayhayhay vågen!! va glad jag blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 har aldrig spelat battlefield , fast det är väl bättre att det kommer till andra konsoller också eller pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Men för fan! Det kommer suga a-lagare snopp ! Titta bara på Medal af Honor som finns till Ps2, går fan inte att styr den där cp gubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Varför ska dom släppa det till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Varför ska dom släppa det till ps2? precis hur jävla sjukt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 precis hur jävla sjukt som helst. Och det är max 24 spelare per server, förjävligt, spelet kommer SUUGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Så du tycker det är kul med fler än 24 spelare? Jag tror att spelet kommer att sälja bra. PS2 har ruskigt många köpare och BF är ett bra spel = miljoner köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 WTF! Jag har för mig att BF42 skulle komma till Xbox, när det utanonserades..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Så du tycker det är kul med fler än 24 spelare? 24 spelare är helt ok, men ju mer spelare, desto roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 24 spelare är helt ok, men ju mer spelare, desto roligare desto mer tkers Base rapers.. och Arlanda campare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts