AE_Dave Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 mindre Fast de som inte har bidragit något till spelet när det är klart kommer inte få nämnas i credit listan Själv har jag inte gjort något för att funny stängde ju ner hela story/uppdrag forumet, vi får ju inte göra nåt där förrän storyn är bestämd så det är bara att vänta :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Själv har jag inte gjort något för att funny stängde ju ner hela story/uppdrag forumet, vi får ju inte göra nåt där förrän storyn är bestämd så det är bara att vänta :"> Då är det nog bäst att vakna nu för forumet är uppe igen och har det varit i flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 va? tyckte att de de inte var tillräkligt bra.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Besåda mina photoshopskillz! Vid närmare eftertanke hellre klickare(dom som klickar spelet(programmerar)) Redigerad 17 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Besåda mina photoshopskillz! Vid närmare eftertanke hellre klickare(dom som klickar spelet(programmerar)) ehhh, är det ett hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Ja.. man ser är uppifrån.. elelr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Ja.. man ser är uppifrån.. elelr? Inte så snygg tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Då är det nog bäst att vakna nu för forumet är uppe igen och har det varit i flera veckor. OM*G!!!! I'm late to work! ^-^ bara att ruscha in dit alltså ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Säger inte Alpha dig något? Kom på de nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 tyckte att de de inte var tillräkligt bra.. hehe ehm, om du anställer dem så måste ju se till att alla är TILLRÄKCLIGT bra, du kan ju inte precis ändra dig om kvaliteten..... det är ju inte helt sjysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Inte så snygg tyvärr.. nepp, det tycker inte jag heller... Men som sagt heller programmerare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 ehm, om du anställer dem så måste ju se till att alla är TILLRÄKCLIGT bra, du kan ju inte precis ändra dig om kvaliteten..... det är ju inte helt sjysst Han kanske gillade andra saker som han hade gjort men inte just träden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Han kanske gillade andra saker som han hade gjort men inte just träden. det är ju möjligt, men atta bara säga " tyckte att de de inte var tillräkligt bra.. hehe" är ju inte så sjysst, enligt mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 tyckte att de de inte var tillräkligt bra.. hehe hur vill du att de ska se ut då? Jag vet inget annat sett att få bra träd om man inte bara vill ha en grön fläck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) det är ju möjligt, men atta bara säga " tyckte att de de inte var tillräkligt bra.. hehe" är ju inte så sjysst, enligt mig iaf... jag skrev hehe för att jag skrev fel innan hade skrivit "tyckte att de de var tillräkligt bra.. sen quatede jag och skrev det rätta och sen "hehe" för att jag skrivit fel... Vadå inte sjysst?? Jag tyckte inte de var tillräkligt bra, vad ska jag säga då? Ska jag ljuga? De måste tåla att få dålig kritik för sina grejer annars kan de liksom inte vara med om de inte pallar det.. OCH JA! Han har gjort en del bra grejer men det där var inte en av dem.. Marquis:det ska likna ett träd och va snyggt.. Försök igen Redigerad 18 april, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts