epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vad står WTBR för? Vilka är medlem i teamet? När kommer nya versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Vad står WTBR för? Want To Be Rockstar tror jag? Redigerad 16 april, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) japp Medlemarna i Wtbr*(want to be rockstar?) Wild Hawk [Chef] LoneWolf Gta3 freak [Chef] Gta fan1 Kubanen Mr.Mister Speeder Copstar AE_Dave Funnylin Swat fr34k Pico Jacker Köttis LoneWolf AE_Dave Redigerad 16 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jävlar vad många ni är... Vad gör alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Programerare Wild Hawk [Chef] LoneWolf Grafik Gta3 freak [Chef] Gta fan1 Kubanen Mr.Mister Speeder Copstar AE_Dave Story/Uppdrag Funnylin [Chef] Swat fr34k Pico Jacker Köttis LoneWolf AE_Dave Redigerad 16 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jävlar vad många ni är... Vad gör alla? Samma som bandmedlemmarna i Slipknot, dom bara finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Samma som bandmedlemmarna i Slipknot, dom bara finns där. lång lista, vilka är det som gjort något än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Samma som bandmedlemmarna i Slipknot, dom bara finns där. Hur många gör något egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Hur många gör något egentligen? 10-12st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag skulle ju också vilja vara med! Fast grafiker, men det behövs nogi nte mer Jaja.. livet är som det är.. Ska försöka övertala min polare att vi ska köra ut2004 på våtar lan nu... Han måste gå med p ådet, anars blir det pisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag skulle ju också vilja vara med! Fast grafiker, men det behövs nogi nte mer Jaja.. livet är som det är.. Ska försöka övertala min polare att vi ska köra ut2004 på våtar lan nu... Han måste gå med p ådet, anars blir det pisk.. Ordmärkaren är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 vart lite stavfel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag skulle ju också vilja vara med! Fast grafiker, men det behövs nogi nte mer Jaja.. livet är som det är.. Ska försöka övertala min polare att vi ska köra ut2004 på våtar lan nu... Han måste gå med p ådet, anars blir det pisk.. visa vad du kan göra för grafik och hur snyggt det är så kan jag avgöra om du får vara med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vad står WTBR för? Vilka är medlem i teamet? När kommer nya versionen? 1.Want to be rockstars* som green goblin sa.. 2.Alla som Copstar sa fast inte Funnylin han var med en liten stund och sen stack han.. 3. De kommer nog dröja ett tag, vill ha hus, civila och träd klart så det inte bara är en tom gräs matta med lite vatten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 10-12st mindre Fast de som inte har bidragit något till spelet när det är klart kommer inte få nämnas i credit listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 1.Want to be rockstars* som green goblin sa.. 2.Alla som Copstar sa fast inte Funnylin han var med en liten stund och sen stack han.. 3. De kommer nog dröja ett tag, vill ha hus, civila och träd klart så det inte bara är en tom gräs matta med lite vatten.. Jag har iofs gjort tre st träd redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Jag har iofs gjort tre st träd redan tyckte att de de inte var tillräkligt bra.. Redigerad 17 april, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Wild_hawk@ Kan man bara köra runt på alphan, kan man inte typ göra uppdrag eller är de bara test? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Säger inte Alpha dig något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 tyckte att de de var tillräkligt bra.. va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts