StellHell Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Är 17 och gillar drinkar.. snitsig värld vi lever i Inget fel med det.. Det är lika fel som att en 17åring sitter och kollar på en porrfilm.. Man får inte göra något innan 18.. men vem fan bryr sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 det spelar ju ingen roll hur gammal man är om man kollar på porr. det skadas man inte av. men alkohol skadas man (speciellt om man inte ens har utvecklats klart!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) det spelar ju ingen roll hur gammal man är om man kollar på porr. det skadas man inte av. men alkohol skadas man (speciellt om man inte ens har utvecklats klart!) klart att alkohol är farligt! Redigerad 25 maj, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 klart att alkohol är farligt! ja det var ju det han sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ja det var ju det han sa? Och vad har vi lärt oss av det barn? Jo drick aldrig! Har själv tagit ett steg och slutat med allt som har med Alkohol! Vill inte hamna på ett AAA möte i framtiden och säga: Jag: -Hej Jag heter Josef och har alkolholproblem! Andra alkoholister: -Hej Josef!!!! ( 10 alkisar samtidigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ska bort på fredag o supa med en två till fyra kompisar faktist... En av de kan få öl av sin morsa så jag beställde ett halvt flak, jag fick fixa sprit o korv Å sen ska morsan hämta mig... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vill du verkligen åka bil med din morsa när du är på fyllan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vill du verkligen åka bil med din morsa när du är på fyllan? Undrar samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vill du verkligen åka bil med din morsa när du är på fyllan? Vad är det "faliga"..? Jag brukar festa med mina föreldrar/syskon lite då och då.. Tycker att kan vara roligare att festa med dom än mina kompisar ibland faktist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vad är det "faliga"..? Jag brukar festa med mina föreldrar/syskon lite då och då.. Tycker att kan vara roligare att festa med dom än mina kompisar ibland faktist.. Undrar samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vad är det "faliga"..? Jag brukar festa med mina föreldrar/syskon lite då och då.. Tycker att kan vara roligare att festa med dom än mina kompisar ibland faktist.. har du någon gång gjort en "Topp3" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 har du någon gång gjort en "Topp3" då? Hysch!! Säg ingenting!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 har du någon gång gjort en "Topp3" då? Och det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Haha, ja, en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Inget fel med det.. Det är lika fel som att en 17åring sitter och kollar på en porrfilm.. Man får inte göra något innan 18.. men vem fan bryr sig.. Inte göra något förrens man e 18... Ska han ha sex med dvd spelaren då? Aja, i övrigt dricker jag ingen alkohol only 13(snart 14) Har typ druckit champagne på ett min mosters födelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Haha, ja, en sån. Wtf, sluta! Topic: Jag har inte druckit på tre månader.. inte för att jag brukar dricka, men så länge sen var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Wtf, sluta! Topic: Jag har inte druckit på tre månader.. inte för att jag brukar dricka, men så länge sen var det iaf. Jo just det en sån. Vi glömmer aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Nä nu är ni elaka här och stänger oss ute ur gemenskapen Vad är det som har hänt topp3? Stell, jag vet iofs inte hur gammal han är men i min ålder (15) så skulle inte jag känna mig komfortabel med det iaf. Redigerad 26 maj, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jo just det en sån. Vi glömmer aldrig. "Vi"?? Vadå vi?? Och vad vet du om det?? Holy shit, jag börjar bli senil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 öhh jag kanske tänkte på en annan sak då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts