ElGato Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 tacktack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 brukar egentligen inte dricka men har börjat lite, Baileys, Dooleys, Vodka, Whiskey brukar det bli men oftast mixade i drinkar, ibland rent. Tequila blir det också ibland, som t ex Tequila Shot men får ofta ångest och dåligt samvete när jag dricker så ska nog sluta med det, sen blir jag bara trött och somnar när jag är full så det är liksom ingen idé att lägga pengar på att sova, ni fattar vad jag menar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 brukar egentligen inte dricka men har börjat lite, Baileys, Dooleys, Vodka, Whiskey brukar det bli men oftast mixade i drinkar, ibland rent. Tequila blir det också ibland, som t ex Tequila Shot men får ofta ångest och dåligt samvete när jag dricker så ska nog sluta med det, sen blir jag bara trött och somnar när jag är full så det är liksom ingen idé att lägga pengar på att sova, ni fattar vad jag menar..... Därför dricker man öl med mindre alkohol i än sprit så blir du inte trött lika fort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Därför dricker man öl med mindre alkohol i än sprit så blir du inte trött lika fort.. exakt om man ska dricka sig full och ha kul länge så är öl mkt bättre än sprit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Vote: Aldrig! Kommer nog aldrig pröva heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 händer att man får smaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Vote: Aldrig! Kommer nog aldrig pröva heller.. Det kommer, det kommer.. Det kan jag lova dig att du kommer iaf testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Och ingen öl slår Koff 5.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Och ingen öl slår Koff 5.2 Jo, koff 7.2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jägermeister. Har ni kört spelet Pimps Quest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jo, koff 7.2.. 7.2 är för starkt då tappar man för mycke smak av ölet, runt 5 är lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 7.2 är för starkt då tappar man för mycke smak av ölet, runt 5 är lagom Då ska du smaka på dom.. fy fabian vad goda dom är..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Nej jag dricker inget men inatt drömde jag att jag gjorde det och jag blev full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Nej jag dricker inget men inatt drömde jag att jag gjorde det och jag blev full. Hur visste du hur det kändes då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Säger bara Lapin 7,2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 exakt om man ska dricka sig full och ha kul länge så är öl mkt bättre än sprit! men med sprit går de bra mkt fortare.. om man är ute efter att bli full ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Säger bara Dooleys 17% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Säger bara Dooleys 17% Josef du föredrar väll en drink ifrån spaninen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Säger bara Dooleys 17% Dooleys är jävligt gott men jag tröttnar på det om jag dricker för mycket.. Men som krydda på moset så brukar jag alltid ta med mig en liten 20cl flaska till varje fest jag går på.. En annan god likör är Sheridan's.. Cool flaska är det med, rekomenderad om ni vill ha en god kaffe likör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 dricker inte alkohol. I like Coca Cola better! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts