Jump to content

Dricker ni Alkohol?

Add3
 Share

Dricker ni Alkohol?  

118 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Inlägg 162
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

brukar egentligen inte dricka men har börjat lite, Baileys, Dooleys, Vodka, Whiskey brukar det bli men oftast mixade i drinkar, ibland rent.

Tequila blir det också ibland, som t ex Tequila Shot

men får ofta ångest och dåligt samvete när jag dricker så ska nog sluta med det, sen blir jag bara trött och somnar när jag är full så det är liksom ingen idé att lägga pengar på att sova, ni fattar vad jag menar.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

brukar egentligen inte dricka men har börjat lite, Baileys, Dooleys, Vodka, Whiskey brukar det bli men oftast mixade i drinkar, ibland rent.

Tequila blir det också ibland, som t ex Tequila Shot

men får ofta ångest och dåligt samvete när jag dricker så ska nog sluta med det, sen blir jag bara trött och somnar när jag är full så det är liksom ingen idé att lägga pengar på att sova, ni fattar vad jag menar.....

Därför dricker man öl med mindre alkohol i än sprit så blir du inte trött lika fort.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger bara Dooleys 17% ^_^

Dooleys är jävligt gott men jag tröttnar på det om jag dricker för mycket..

Men som krydda på moset så brukar jag alltid ta med mig en liten 20cl flaska till varje fest jag går på.. :huh:

En annan god likör är Sheridan's.. Cool flaska är det med, rekomenderad om ni vill ha en god kaffe likör.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor