Jump to content

Dricker ni Alkohol?

Add3
 Share

Dricker ni Alkohol?  

118 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 162
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe.. ojsan.. det var inte mycket drickande här inte.. :)

Nu kommer jag känna mig som värsta alkisen ju.. =P

Jag dricker öl varje dag.. om inte till maten så bara för att det är gott.

På nätterna (brukar lägga mig vid 4-5-6-tiden) brukar jag sitta å smutta på nåt trevligt ur spritskåpet.. typ Piña Colada, Baileys, Vodka, Whiskey eller nåt annat skoj.. det är hur nice som helst att koppla av med nåt starkt =P

Bifogar bild på lilla spritskåpet.. tyvärr syns inte alla flaskor (får skaffa större hylla ;))..

Där inne gömmer sig tre flaskor Absinth också.. 70% alkohol :)

post-22-1082071740_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@MP5 - Hehe.. klart man har dooley's :) Två flaskor t.om.. en halvliters och en 0,75l

Håller med där.. dooley's e nästan det bästa.

Fast Wild Africa smakar typ likadant, och så får man dessutom en fluffig leopard-flaska :) (inte på bild) =P

@StellHell - Javisst.. party hos ElGato nu i helgen.. måste få hjälp med några flaskor ju ;)

It's a tough job but someone's gotta do it..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe, själv dricker man för att man har roligare med Alkohol!! det är bara nobbs som säger nått annat

Väldigt mycket roligare!

Som en exempel kan vi ta igår.. Vi va väl iaf 10-15pers hos Patrik, men det va bara 3 utav oss som drack.. Och vi hade det väldigt mycket roligare! :)

@ElGato: jag kommer jag kommer! Härligt!! :)

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig DRUCKIT jag har smakat (på vin smaka äckligt) och luktat (på whiskey lukta skit äckligt!) men jag vill inte dricka nått jag vill inte bli stupfull och göra saker jag inte vet jag gör men en sedan berättar vad man gjorde och så skäms man över det jätte mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligare när man inte vet vad man gör och spyr i flera timmar... jätte roligt är det ju! :) :)

jag har bara spytt nån enstaka gång... du har fått så fel uppfattning om vissa saker, dricka innebär inte alls att man däckar i sina egna spyor (visst händer det), vet man hur mycke man tål och inte dricker mer än så har man skitkul

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor