minigun Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ja..! Ofta och mycket..!! Stolt? Vote: Sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Tar en öl eller några glas vin ibland men det är inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 vote:aldrig är bara 13 år och annser inte att de är bra att dricka då, men jag har smakat lite av mina föräldrar i bland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 vote:aldrig är bara 13 år och annser inte att de är bra att dricka då, men jag har smakat lite av mina föräldrar i bland... samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Hehe.. ojsan.. det var inte mycket drickande här inte.. Nu kommer jag känna mig som värsta alkisen ju.. =P Jag dricker öl varje dag.. om inte till maten så bara för att det är gott. På nätterna (brukar lägga mig vid 4-5-6-tiden) brukar jag sitta å smutta på nåt trevligt ur spritskåpet.. typ Piña Colada, Baileys, Vodka, Whiskey eller nåt annat skoj.. det är hur nice som helst att koppla av med nåt starkt =P Bifogar bild på lilla spritskåpet.. tyvärr syns inte alla flaskor (får skaffa större hylla ).. Där inne gömmer sig tre flaskor Absinth också.. 70% alkohol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Null vote är för liten för bira fast får smaka lite vin av mamma och pappa ibland, fast inte så mkt fast, vin är ju ganska gott :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Stolt? Vote: Sällan Inte det minsta stolt.. Men jag dricker ofta och mycket för det är så sörjans gott!! @ ElGato: Du får ta o bjuda lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 De flesta som jag känner som dricker gör det bara för att verka tuffa och imponera på sina vänner... hehe, själv dricker man för att man har roligare med Alkohol!! det är bara nobbs som säger nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 ElGato: Du har ju en flaska Dooley's Det är skitgott. Vote: Nej Dricker inte (eller jo jag dricker ju vatten, cola och sånt ), smakar bara lite ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 @MP5 - Hehe.. klart man har dooley's Två flaskor t.om.. en halvliters och en 0,75l Håller med där.. dooley's e nästan det bästa. Fast Wild Africa smakar typ likadant, och så får man dessutom en fluffig leopard-flaska (inte på bild) =P @StellHell - Javisst.. party hos ElGato nu i helgen.. måste få hjälp med några flaskor ju It's a tough job but someone's gotta do it.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) hehe, själv dricker man för att man har roligare med Alkohol!! det är bara nobbs som säger nått annat Väldigt mycket roligare! Som en exempel kan vi ta igår.. Vi va väl iaf 10-15pers hos Patrik, men det va bara 3 utav oss som drack.. Och vi hade det väldigt mycket roligare! @ElGato: jag kommer jag kommer! Härligt!! Redigerad 16 april, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jo, riktigt ofta.. Gör det för att allt blir fett mycket skönare å roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag har aldrig DRUCKIT jag har smakat (på vin smaka äckligt) och luktat (på whiskey lukta skit äckligt!) men jag vill inte dricka nått jag vill inte bli stupfull och göra saker jag inte vet jag gör men en sedan berättar vad man gjorde och så skäms man över det jätte mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 hehe, själv dricker man för att man har roligare med Alkohol!! det är bara nobbs som säger nått annat Roligare när man inte vet vad man gör och spyr i flera timmar... jätte roligt är det ju! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Roligare när man inte vet vad man gör och spyr i flera timmar... jätte roligt är det ju! :) jag har bara spytt nån enstaka gång... du har fått så fel uppfattning om vissa saker, dricka innebär inte alls att man däckar i sina egna spyor (visst händer det), vet man hur mycke man tål och inte dricker mer än så har man skitkul Redigerad 16 april, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Roligare när man inte vet vad man gör och spyr i flera timmar... jätte roligt är det ju! Men lol... Fjortisfylla deluxe!! Vet man inte vad man gör och spryr i flera timmar ska man inte dricka.. Man dricker tills man känner att det snurrar.. Det är då det är kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 vte: aldrig har aldrig gjort, kommer aldrig att göra. Coca Cola är mycket godare och nyttigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 vte: aldrig har aldrig gjort, kommer aldrig att göra. Coca Cola är mycket godare och nyttigare. öl är mycke nyttigare än cola!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Vote: Aldrig, men jag röstade fel. Skulle röstat Nej, har druckit, men ytterst lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag dricker inte alkohol för att det skadar hjärnan och hälsan... De flesta som jag känner som dricker gör det bara för att verka tuffa och imponera på sina vänner... VOTE: Nej bra inte jag heller!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts