Add3 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) Mjo hur ligger det till igentligen? vet att det finns många unga här men ni som inte känner för det behöver ju så klart inte rösta... Menar starka grejer!! inte 3.5 och neråt Redigerad 15 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Händer väl ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Sällan...( :'( ) (Ställer mig tveksam till den här tråden, jag får vänta och se vad övriga mods tycker!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 aja ta bort den om du vill Funny jag ville bara kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) har jag pengar så brukar det bli varanan vecka eller nått Redigerad 15 april, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ibland händer det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Vote: Nej Jag kanske smakar en klunk öl ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Vote: Ja ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 nepp.. :/ nykterist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Har alldrig smakat :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Vote: Nej, men har drukit ett par 2.25 cider, men det var för 3 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Tyvärr så brukar jag kröka väldigt mycket på helgerna! Det kommer ju inte bli bättre när alla studentskivor börjar nära sig! Dricker väl mest Bärkisch och vodka blandat med typ redbull eller något annat! Drack rom förra helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 eller.. jovisst.. cider är ju gott.. dricker jag gärna... men man får nog dricka rätt så mång för att bli full.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Det händer väl att man dricker likör ibland, Baileys, kiwilikör, melonlikör mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Jag dricker inte alkohol för att det skadar hjärnan och hälsan... De flesta som jag känner som dricker gör det bara för att verka tuffa och imponera på sina vänner... VOTE: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ja..! Ofta och mycket..!! Jag va faktist på fest igår.. Blev inte mycket skola idag.. Låg fan o sov hela dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 det enda jag dricker är cider med alkohol i fast det är bara mellan 0,75 till 2.25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Det händer väll att man tar sig en öl då och då men det är väldigt sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 VOTE: Ja ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts