Arman Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Här är min karta över San Andreas, då... Hoppas det blir mycket naturområden som bergskogar med små dammar och sjöar där man kan åka runt med en 4x4 som Landstalker... Hoppas också att San Andreas inte är någon ö utan att den får ha berg som gränser... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Skit snygg karta (även ifall den inte var så "detaljrik" men men)... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Skit snygg karta (även ifall den inte var så "detaljrik" men men)... Orkade inte göra massa vägar och sånt denna gången... kanske någon annan gång... EDIT: Hittade en bra satellitbild över San Fransisco... Redigerad 14 april, 2004 av Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Neej!! Alcatraz ska ligga mellan öarna, precis som i verkligheten! Alcatraz ska kunna synas och inte ligga i utkanten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 haha, alcatraz var kul, hoppas i så fall att något uppdrag är i sammband med fängelset! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 haha, alcatraz var kul, hoppas i så fall att något uppdrag är i sammband med fängelset! ett nytt hjälpa den där killen med filen uppdrag , kommer barainte på hans namn. Sen så tycker jag att den där kartan ser alldelesför tråkig ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ganska skön karta, gillar affärsområderna, det ska vara en stor stad med skyskrapor och enormt mycket trafik och fett med befolkning i stress, finklädda affärsmän med portföljer, sen gillar jag slumhålan också. Det vore bra om Alcatraz vore i mitten mellan dom två öarna. Utveckla kartan lite mera så blir den bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Såhär tror jag det kommer se ut Förklaring: Orange=Medelklassbostäder Lila=Underklass, slumkvarter Röd=Överklassvillor Turkos=Affärskvarter och Nöjeskvarter Grå=Industriområden och hamnområden Gul=Strand Svart=Vägar eller kust Redigerad 16 april, 2004 av Lance Vance Dance Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 tror inte att alla vägar kommer vara sådär raka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 tror inte att alla vägar kommer vara sådär raka Tror inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Bra karta Arman Fast jag gillar inte att det ska finnas en stor skog. Det är inte gta. Fast det kan ju vara lite småskog som i gta3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Det ska vara en stor jävla stad full med skyskraper. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 tror inte att alla vägar kommer vara sådär raka Dom ser raka ut på kartan men eftersom det finns massa kullar så blir dom olika former Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Bra karta Arman Fast jag gillar inte att det ska finnas en stor skog. Det är inte gta. Fast det kan ju vara lite småskog som i gta3 GTA måste ju någon gång komma i en nya nivå... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Dom ser raka ut på kartan men eftersom det finns massa kullar så blir dom olika former liksom om du jämför det med de andra gta spelen med det där så märker du skillnad. Gator kan gå krokigt och liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Orkade inte göra massa vägar och sånt denna gången... kanske någon annan gång... EDIT: Hittade en bra satellitbild över San Fransisco... så där ska det ta mig fan se ut annars :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag tycker det skulle vara grymt med lite skog..(eller mycket) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipperMannen Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vafan äru seppokabläng eller? Sådära ser ju inte kartan ut. Nog för att din var mycket finare än originalkartan men ändå läs på och kom tibax sen mmmkaayy? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vafan äru seppokabläng eller? Sådära ser ju inte kartan ut. Nog för att din var mycket finare än originalkartan men ändå läs på och kom tibax sen mmmkaayy? Släpp pipan din hippiefjant och checka datumen! Han ritade kartan ett halvår innan SA kom ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vafan äru seppokabläng eller? Sådära ser ju inte kartan ut. Nog för att din var mycket finare än originalkartan men ändå läs på och kom tibax sen mmmkaayy? Välkommen till forumet,här drar vi inte upp gamla trådar men posta gärna i nya topics En tusing på att Stell låser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts